zadania | WYSPA DRUGA Black & White 2 Wojny Bogów poradnik Black & White 2: Wojny Bogów
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Na drugiej wyspie, czyli pierwszej grywalnej znajdują się trzy zadania pochodzące ze srebrnych zwojów. Dwa z nich opierają się na logice, a jedno na zręczności.
Zagadka posągów
Misję tą znajdziesz na plaży i jest ona niezwykle łatwe, o ile zna się rozwiązanie (bez niego trzeba chwilę pogłowić się). Twoim zadaniem jest ustawienie czterech posągów zgodnie ze wskazaniami: umieszczając dłoń na każdej z figur wyświetli się odpowiednia informacja. Jeśli każda z nich zostanie spełniona zadanie będzie zaliczone. Figurkę postaci z kataną kierujemy w stronę włóczni, włócznie w kierunku topora, a topór do łuku. Strzelca ustaw identycznie jak topór (rozwiązanie na poniższych zdjęciach). |
Ułożenie początkowe
| Ułożenie końcowe
|
Polowanie na szkielety
Kolejne zadanie znajduje się na północ od Twojego miasta. Aby je ukończyć będziesz musiał przejść kilka etapów, a wszystkie polegać będą na tym samym - zabijaniu biegnących szkieletów przy pomocy wiązki błyskawic. Aby zadanie zostało wypełnione w pełni podejdź do niego trzykrotnie, jeśli za każdym razem uda Ci się zabić odpowiednią liczbę szkieletów, ludność z wioski którą broniłeś przejdzie do Twojego miasta (poza daniną zwiększysz ilość swojej ludności).
Po aktywowaniu zwoju kamera zostanie automatycznie ustawiona pod odpowiednim kontem, na niewielka polanę. Po chwili zaczną przez nią przebiegać ludzie i szkielety. Ostrożnie i precyzyjnie wybieraj kościotrupy i zabijaj je przy pomocy błyskawicy. Uważaj tylko, gdyż ta jest dość silna i możesz zabić przebiegających w pobliżu wieśniaków.
Tańczące szkielety
Ostatnie i zarazem taneczne zadanie znajdziesz nieopodal wzniesienia, na którym zakładamy stolicę. Jest ono w moim odczuciu najtrudniejsze, gdyż znalezienie rozwiązania wymaga dłuższej chwili zastanowienia. Aby quest został zaliczony musisz roztańczyć całą gromadkę (siedmiu) szkieletów. W tym celu klikaj na trumny poustawiane za nimi, tylko odpowiednia kombinacja sprawi, że wszystkie zaczną się ruszać. |
Po kilku próbach udało mi się znaleźć rozwiązanie. Powyżej załączyłem zdjęcie z ponumerowanymi trumnami. Uaktywnij je w następującej kolejności: 7,6,3,1. Jeśli wszystko poszło zgodnie z planem danina już powinna być w Twojej kieszeni.