Rozdział 3 - Port Anderson III | Akt 2 Bionic Commando Bionic Commando poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Rozdział 3 - Port Anderson III
Ukryte bonusy: 7
Opis przejścia etapu: Biegnij prosto. Po dotarciu do zawalonej części tunelu obróć się w prawo i skorzystaj z linki w celu przedostania się do górnych partii magazynu. Odnajdziesz w tym miejscu pierwszy bonus . Zlokalizuj teraz dziurę w dachu i wydostań się z budynku.
Zauważ, że bezpośrednio nad magazynem pojawił się Polycraft. Wrogą maszynę możesz zniszczyć z wykorzystaniem dowolnej giwery (najlepiej granatnika lub wyrzutni rakiet) lub ataków typu Zip Kick. Możliwe jest też jednak zignorowanie Polycraftu w oczekiwaniu na zdobycie potężniejszego oręża.
Skieruj się w prawo, wykorzystując kolejne rury i inne elementy konstrukcji do sprawnego przemieszczania się. Zauważ, że znajdziesz się wkrótce na celowniku wrogich snajperów, tak więc nie możesz się nigdzie zatrzymywać. Po drodze natrafisz na zawieszony w powietrzu drugi bonus . Możesz o niego powalczyć od razu lub powrócić tu po zlikwidowaniu wszystkich wrogów.
W okolicy wkrótce wyląduje pod. Po dotarciu do urządzenia odkryjesz, że skrywał on karabin snajperski, tak więc dobrze byłoby poświęcić chwilkę na eliminację pobliskich snajperów. Skieruj się teraz w stronę widocznego w oddali zniszczonego mostu.
Widocznych na dole przeciwników dobrze byłoby pokonać w bezpośredniej walce, bo amunicja do snajperki wkrótce może Ci się bardzo przydać. W tym celu musisz wykonać skok w stronę mostu, chwytając się dowolnego fragmentu metalowej konstrukcji. Po zakończonych walkach zacznij wspinać się na pilar, na którym wymalowano cyfrę 2.
Dotarcie na górę nie powinno Ci zająć dużo czasu. Biegnij prosto, a wkrótce dotrzesz do miejsca, w którym ukryto trzeci bonus . Twój kolejny cel znajduje się po prawej stronie. Zeskocz na dół i zbliż się do pola siłowego, co spowoduje pojawienie się w okolicy Biomechów.
W trakcie walk możesz korzystać z poznanych do tej pory metod, choć możliwe jest też przechytrzenie wrogich maszyn. W tym celu musiałbyś powrócić na most i z wyższych balkoników strzelać do świecących punktów na pancerzach mechów. Tak czy siak musisz się pozbyć obu maszyn. Po wygranych walkach wejdź do nowego budynku.
Skieruj się w prawo. Uważaj na dosyć liczną grupę przeciwników. Na wrogów wpadniesz po dotarciu do niewielkiego podwyższenia i dobrze byłoby pozbyć się ich bez marnowania amunicji do używanych aktualnie broni. Po wygranych walkach udaj się do oznaczonej przez grę strefy i włam się do nowej stacji przekaźnikowej.
Podejdź trochę do przodu i zacznij korzystać z linki, chwytając się wyłączonych niedawno min. Zignoruj chwilowo widocznych w oddali snajperów. Zamiast tego zbadaj dużą niebieską konstrukcję po lewej stronie, a na jednym z balkoników odnajdziesz czwarty bonus .
W celu dotarcia do widocznych w oddali obiektów proponuję skorzystać z dość charakterystycznego wysięgnika. Musisz się oczywiście odpowiednio rozbujać. Po wylądowaniu na nowej konstrukcji zabij szybko snajpera, który Cię tak zażarcie atakował. Zbliż się do poda i zabierz granatnik.
Zauważ, że w okolicy pojawiły się nowe Biomechy. Walki z nimi będą dosyć trudne z racji kłopotów z odnalezieniem stabilnej pozycji do prowadzenia skutecznego ostrzału. Korzystaj w każdym razie z granatnika. Możesz sobie także pomagać rzucając w maszyny ciałami pokonanych wrogów i wykonując na mechach ataki specjalne (adrenalina).
W okolicy znajdziesz zawieszony w powietrzu piąty bonus , którym wypadałoby się zainteresować dopiero po pokonaniu mechów. Zabezpiecz cylinder z wrogimi wartownikami, po czym skieruj się do oznaczonej przez grę strefy docelowej. Musisz się tu pozbyć wrogiego snajpera, co powinno odblokować wejście do kolejnego budynku.
Skieruj się do wyjścia z budynku. Obróć się, podciągnij do góry i dokładnie zbadaj najbliżej położoną sekcję dachu, co pozwoli Ci wejść w posiadanie szóstego bonusu . Przemieszczaj się teraz sukcesywnie w stronę strefy docelowej, uważając na snajperów i eliminując napotykanych po drodze zwykłych żołnierzy.
Po drodze odnajdziesz nowy pod, do którego warto udać się jedynie w sytuacji wyczerpania amunicji do granatnika, a to dlatego, że zawiera on słabszy karabin maszynowy. W celu odnalezienia ostatniego siódmego bonusu musisz dotrzeć do nieco bardziej oddalonej konstrukcji, do której prowadzi niewielka kładka.
Upewnij się, że zdołałeś zabić wszystkich przeciwników i wskocz na swego rodzaju pas transmisyjny. Biegnij teraz cały czas prosto. Nie musisz tu wykonywać żadnych skoków ani obawiać się napotkania przeciwników. Po dotarciu do wyjścia gra wyświetli kilka interesujących cut-scenek, kończąc tym samym drugi akt kampanii.