Rozdział 2 - Trent Industrial District III | Akt 1 Bionic Commando Bionic Commando poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Rozdział 2 - Trent Industrial District III
Ukryte bonusy: 8
Opis przejścia etapu: Wykonaj kilka kroków do przodu i obejrzyj krótką cut-scenkę. Skieruj się w stronę autobusu skąd będziesz mógł przeskoczyć na metalowy pręt. Kieruj się prosto. Przeskocz na dach budynku z podem, a następnie wykonaj skok w stronę budynku zlokalizowanego po prawej stronie. Na jego dachu odnajdziesz pierwszy bonus .
Powróć na dach poprzedniego budynku i wejdź w interakcję z podem, dzięki czemu zostaniesz wyposażony w HIKER-a. Kieruj się teraz w stronę widocznych w oddali trzech wagoników. Przeskocz na pręt po lewej stronie i zniszcz ostatni trzeci wagonik. Spowoduje to odsłonięcie drugiego bonusu . Wykonaj skok w jego stronę, złap się metalowej belki i podciągnij się do góry żeby zabrać ten przedmiot.
Kieruj się dalej. Docelowo musisz przedostać się do budynku, przed którym stoją nowi przeciwnicy. W tym celu skorzystaj z lewej metalowej belki, na której musisz się rozhuśtać. Możesz teraz od razu przystąpić do walk, bądź też najpierw przedostać się na dach tego budynku. Odnalazłbyś tam trzeci bonus .
Jeśli wybrałeś opcję przedostania się na dach niektórych z przebywających na dole wrogów postaraj się zabić z użyciem ataku Death from Above. W trakcie walk uważaj na snajperów, którzy mogą Ci poważnie zaleźć za skórę. Rozglądaj się też za cennymi zapasami.
W celu przedostania się do widocznego w oddali budynku musisz skorzystać z wystającego z ziemi metalowego pręta. Dokładnie wymierz sobie skok, gdyż niepoprawnie rozegrana akcja zmusi Cię do powtórzenia całego etapu. Podejdź do przodu, a przed sobą zauważysz czwarty bonus . Na razie spójrz do góry i zerwij szyldy z metalowego słupa.
Chwyć się słupa. Przed Tobą dość niebezpieczna akrobacja. Musisz rozbujać się w taki sposób by dolecieć do bonusowego przedmiotu, nie wpaść do wody i jednocześnie wylądować w pobliżu widocznego w oddali wieżowca. Po zakończonej akcji wejdź do zniszczonego budynku przez dużą dziurę.
Przygotuj sobie jakąś dobrą giwerę i przystąp do starannej eksploracji wnętrza wieżowca. Będziesz sobie musiał radzić z 2-3 osobowymi grupami. Nie zapominaj badać bocznych pomieszczeń, w których odnajdziesz amunicję. Prawe pomieszczenie na najwyższym piętrze skrywa ponadto piąty bonus .
Zbliż się do wyjścia z budynku. Obróć się w lewo i podciągnij się do widocznej nad Tobą metalowej konstrukcji. Przejdź po tym obiekcie do widocznego w oddali wieżowca. Wykonaj skok, podciągnij się do góry i obejrzyj krótką cut-scenkę.
Obróć się tak by przed sobą mieć oddalony checkpoint. Wykonaj skok w stronę znajdującego się w tym miejscu niższego budynku. Możesz od razu skierować się na drugi koniec budynku, bądź też po drodze opuścić się i zbadaj zawartość poda, który wylądował w pobliżu. Pozwoliłoby Ci to wejść w posiadanie karabinu snajperskiego.
Kieruj się prosto, ale po drodze zbadaj dach prawego budynku. Pozwoli Ci to odnaleźć szósty bonus . Zbliż się do znacznie większej strefy i przystąp do eliminacji najbliżej rozstawionych przeciwników. Do ich usuwania warto używać właśnie karabinu snajperskiego.
W miarę możliwości pozbądź się też kilku wrogów zgromadzonych na niższych balkonikach, na których warto zeskakiwać z użyciem ataku Death from Above. Zwróć uwagę na znajdujący się tu siódmy bonus . Żeby się do niego dostać musisz rozhuśtać się na jednym z bocznych balkoników. Uważaj żeby w wyniku tych działań nie wpaść do wody bez możliwości szybkiego przedostania się na suchy ląd.
Zwróć uwagę, że w okolicy pojawiły się dwie maszyny latające, określane przez grę mianem Polycraftów. Jednostek wroga możesz pozbyć się na kilka sposobów, przy czym dwa z nich są bardziej skuteczne. Pierwsza metoda zakłada zrezygnowanie z użycia broni palnej. Ustaw się na balkoniku i zaczekaj aż Polycraft zawiśnie gdzieś w pobliżu. Zaczep się maszyny latającej z użyciem linki i wykonaj Zip Kick. Powtórz tę czynność jeszcze kilka razy.
Ataki z użyciem linki są nie tylko pracochłonne, ale i bardziej ryzykowne, bo Polycrafty będą korzystały z rakiet i działka. W rezultacie dobrym pomysłem byłoby zaczekać aż wyląduje pod z wyrzutnią rakiet. Zauważ, że przytrzymując prawy trigger możesz namierzać określone punkty maszyny, wystrzeliwując po kilka rakiet naraz. Pozbądź się obu maszyn latających.
Po wygranych walkach warto udać się do drugiego poda, który w międzyczasie wyląduje w okolicy. Pozwoli Ci to uzupełnić zapasy amunicji do wyrzutni rakiet, co jest wskazane jeśli masz w planach zaliczenie paru wyzwań pobocznych. Udaj się do przekaźnika, oczyść teren i włam się do systemu, co spowoduje wyłączenie okolicznego pola minowego.
Musisz teraz zacząć korzystać z zawieszonych w okolicy min. Tradycyjnie już dla tego typu przepraw w pobliżu jednej z min odnajdziesz ostatni ósmy bonus . Przyczep się do właściwej miny i opuść się na linie żeby go łatwo zdobyć. W celu opuszczenia tej lokacji musisz dotrzeć do nowego wejścia do tunelu.