Eksperyment | Solucja Beyond Dwie Dusze Beyond: Dwie Dusze poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Ta strona poradnika do gry Beyond: Dwie Dusze zawiera opis przejścia sceny Eksperyment. Przedstawia on bardzo młodą Jodie biorącą udział w ćwiczeniach mających na celu uzyskanie oczekiwanej przez naukowców reakcji ze strony Aidena. Jest to jednocześnie umowny samouczek z wykonywania podstawowych akcji kontrolerem.
Osiągnięcia: [Ktoś jeszcze?], [Posłuszeństwo]
Bonusy: [Pakiet projektów #1]
Tym razem wcielimy się w kilku letnią Jodie, która przebywa w monitorowanym ośrodku naukowym. Na początku rusz prawą gałką analogową w kierunku ekranu, żeby wstać. Lewym analogiem możesz poruszać się po pomieszczeniu, a prawym używać przedmiotów zaznaczonych białymi kropkami. W pokoju jest kilka interaktywnych elementów, ale w żaden sposób nie wpływają one na przebieg historii. Zanim opuścimy pokuj razem z naukowcem warto obejrzeć wyświetlaną w telewizorze bajkę. Przytrzymaj w tym celu X.
W korytarzu podążaj cały czas za czarnoskórym mężczyzną. Trafisz w ten sposób do miejsca, gdzie przeprowadzane są eksperymentu. Usiądź tam przy stole z kartami i odpowiadaj na zadawane pytania.
Po krótkiej chwili otrzymasz możliwość wcielenia się w ducha o imieniu Aiden. Wciśnij w tym celu trójkąt, a następnie przejdź do pokoju obok za pomocą lewego analoga. Gdy sterujesz duchem, prawy analog służy do obracania kamery. Twoim zadaniem jest sprawdzenie karty, którą wybrała nieznajoma kobieta. Jak to zrobisz, ponownie wciśnij trójkąt, a cofniesz się do postaci Jodie i będziesz mógł dokonać wyboru. Prawidłowe odpowiedzi to po kolei: gwiazdka, kwadrat oraz fala.
Twoim kolejnym zadaniem jest zniszczenie kilku rzeczy w pokoju obok. Musisz w tym celu ponownie wcielić się w Aidena. Pierwszym celem mogą być leżące na stole klocki. Każdy przedmiot, z którym możesz wejść w interakcje oznaczony jest niebieską kropką. Aby zrzucić klocki, przytrzymując cały czas L1 przechyl oba analogi do siebie, a następnie puść je. To samo możesz zrobić z kartami, zeszytami, kamerami czy lutrami znajdującymi się w pomieszczeniu.
Gdy kobieta zacznie krzyczeć, możesz dalej niszczyć przedmioty lub wrócić do Jodie i przerwać eksperyment (X). W tym drugim przypadku zdobędziesz dodatkowe trofeum - [Posłuszeństwo]. Chwilę później epizod dobiegnie końca.