Tydzień 3 - Ostatnie dni w Beat Cop w Beat Cop Beat Cop poradnik
Przedstawiamy ostatnie dni Beat Cop. Ostatni tydzień to dla Jacka wiele wyzwań, których rozwiązanie poznacie poniżej.
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
Ostatni tydzień w Beat Cop to mnóstwo ciekawych zadań do wykonania. Poniżej przedstawiamy, jak rozwiązać ostatnie dni w Beat Cop oraz wyjaśniamy, jak wykonać zadania.
Dzień 15
Masz dwa główne zadania na dziś: 10 dowolnych mandatów oraz będziesz poszukiwał prawnika Mafii. Choć wypisanie dziesięciu mandatów to sporo, jesteś w stanie nabić podwójną normę bez większych problemów. Namierzenie prawnika sprawi trochę więcej problemów. Musisz być czujny i szybko reagować. Przed południem otrzymasz wiadomość z Centrali, że podejrzany zmierza na Twój rewir. Zaparkuje czerwonym Grand Turbino gdzieś na środku ulicy (zazwyczaj pod 617, czyli pod warsztatem samochodowym) i będzie się kierował do pizzerii. Zgłoś go przez radio i zostań w okolicy. Kiedy wyjdzie, będzie kierował się do niebieskiego samochodu. Musisz go zgłosić zanim wsiądzie do auta. Później otrzymasz informację, że zmierza z zachodniego krańca ulicy i będzie kierował się do 625. Zgłoś go zanim wejdzie do mieszkania. Następnie, otrzymasz rozkaz aby go aresztować, jest w 625/7. Zadzwoń do któregoś z sąsiadów i dokonaj aresztowania.
Około godziny 9 AM, będzie pożar pod 611. Zrozpaczona kobieta poprosi cię abyś uratował jej dziecko. Wbiegnij do klatki i zacznij przeszukiwać mieszkanie. Odszukasz Aldonkę, okaże się nim potężny pies. Wybierz opcję aby podnieść zabawkę i wyrzucić poza mieszkanie (nie w ogień!).
Wątek główny: Dzisiaj masz się pojawić u Angie, więc udaj się na koniec ulicy i zadzwoń do jej mieszkania pod 633/7. Potem podzwoń po jej sąsiadach, czyli pod 6 i 8. Po tych czynnościach wejdź teraz do lombardu. Trop się urywa, ale później Yablonski będzie chciał z Tobą pogadać. Zajdź do budki telefonicznej i z nim porozmawiaj.
W ciągu dnia otrzymasz anonimowy telefon o nielegalnym alkoholu w monopolowym. Kiedy porozmawiasz z Iwanem, będziesz mógł wybrać pomiędzy: wziąć łapówkę albo zgłosić to do Centrali. Przed budynkiem 611 spotkasz dilera, który poprosi cię o ochronę pomiędzy 4 PM do 4:20 PM. W czasie tego czasu stój koło niego i wybierz czy chcesz mu pomóc czy staniesz po stronie Mafii.
Pod pizzerią możesz rozpocząć zadanie od Mafii. Udaj się pod Moonwalk. Tam członek Mafii wskaże tobie agentów FBI w niebieskim samochodzie przed 625. Poprosi cię abyś się ich pozbył. Wypisz mandat i odholuj ich auto. Teraz zadzwoń domofonem pod 625/2, możesz ostrzec swojego starego kolegę albo przekonać go do otwarcia drzwi. Jeśli wybierzesz drugą opcję to otrzymasz od Mafii 150$, +15 szacunku u Mafii, ale tyle samo stracisz u Policji.
Dzień 16
10 mandatów z parkowanie, 5 samochodów do odholowania i przepytanie właścicieli sklepów: monopolowy i pornobuda - to dzisiejsze zadania. Kiedy przyjdzie do przepytania sklepikarzy, zaczepi cię wysłannik Mafii. Przedstawi ci propozycję, aby wykorzystać jego podstawionych świadków i zachęcić do współpracy Iwana lub Froggy. Jeśli się nie zgodzisz to otrzymasz mały minus w relacjach z Mafią. Natomiast za zrealizowanie ich planu otrzymasz 100$, +10 u Mafii, ale pogorszysz relację z miejscową ludnością. Zaczepi cię członek gangu i wyrazi swoje niezadowolenie w ukrywaniu prawdy (-15 u Gangu).
Otrzymasz rozkaz do interwencji pod 633/7, gdzie miała być wczoraj Angie. To co zastaniesz tam, niefortunnie wpłynie na dalszy twój los i główny wątek. Zajdź do lombardu, aby ich poinformować co się stało.
Otrzymasz wezwanie do martwego człowieka w uliczce koło pizzerii. Zanim tam dojdziesz, zatrzyma cię gangster i poprosi, abyś pozbierał kilka przedmiotów należących do nich. W zależność jak postąpisz otrzymasz odpowiednio plus lub minus 15 w relacjach z Gangiem albo +/- 10 u Policji. W obu wypadkach zbierz trzy przedmioty leżące wokół ciała.
Niedaleko sklepu Admskiego zagada cię bezdomny i poprosi o pieniądze. Możesz dać mu forsę do ręki albo kupić mu jedzenie osobiście. Następnie możesz pomóc mu znaleźć pracę w zakładzie samochodowym u Mattias'a pod 617.
Po 3-4 PM, otrzymasz informację od Centrali o podejrzanym szarym vanie. Podejrzewają napad na jubilera. Biegnij szybko w to miejsce i przygotuj się na strzelaninę. Jeśli zneutralizujesz wszystkich 3 przestępców, otrzymasz spory bonus szacunku u Ludności oraz +15 u Policji i dodatkowe 50$.
Dzień 17
Sierżant zleca waszej grupie wypisanie 4 mandatów za opony oraz tyle samo za światła. Poza tym, wspomni, że Yablonski chcę się z Tobą skontaktować. Masz dzwonić między 11-14 (11 AM - 2 PM). Na koniec dzisiejszego dnia, musisz mieć kolejną sumę pieniędzy na twoje alimenty. To ostatnia okazja, aby podreperować fundusze. Zdobycie bonusu za mandaty jest osiągalne. Dzisiaj będzie więcej samochodów z nieregulaminowymi oponami niż światłami. Wiele aut będzie miało również kilka mankamentów. Dzięki temu możesz szybciej osiągnąć plan. Po dzisiejszym dniu nie będziesz musiał się o więcej martwic o pieniądze. Jest to ostatnia wpłata przed końcem gry.
Otrzymasz wezwanie do sklepu Adamksiego, co zapoczątkuje dłuższą misję. Po rozmowie ze sklepikarzem i jego gościem, zdobądź więcej informacji na temat aptekarza, Karnk'a. Kiedy zajdziesz do jego sklepu, uświadomisz sobie, że inaczej musisz zdobyć jakiś dowód. Po wyjściu ze sklepu, zagada cię bezdomny i wskaże samochód Kanka. Jest to biały Mini Boxer z niebieskim dachem. W okolicy są dwa takie samochody, ale ten po prawej należy do niego. Zdobędziesz kasetę, którą możesz odtworzyć w sklepie Hi-Fi pod 633. Dowiesz się co nieco, ale po więcej informacji wpadnij jutro do sklepu Candy'iego. Zagadaj jeszcze Normę, właścicielkę Moonwalk, o jej powiązania z Krank'iem.
Dzisiaj będzie kilka kradzieży, wezwanie do zakłócania porządku na wschodnim krańcu rejonu, oraz malowanie graffiti. Wcześniej, gangster pod lombardem sam powie ci o złodziejach, ale zaproponuje tobie 75$ za zostawienie ich w spokoju.
Z rana możesz wziąć zlecenie od Mafii pod pizzerią, gdzie będzie czekał ich człowiek. Masz ochronić ich poszukiwanego towarzysza. Będzie się on ukrywał w jednym z mieszkań na tej ulicy. Kiedy usłyszysz komunikat, że twoi koledzy go namierzyli, to musisz podbiec pod adres, który dał ci wcześniej i go ostrzec. Jeśli postąpisz w ten sposób, Mafia będzie zadowolona i cię odpowiednio wynagrodzi. Możesz też zrobić dwie inne rzeczy. Na samym początku, po przyjęciu zadania, możesz zaaresztować poszukiwanego i oddać go w ręce mundurowych. Z kolei, jeśli zaczniesz opiekę nad członkiem Mafii, to w pobliżu lombardu pojawi się gangster. Złoży ci on kontrpropozycję. Gangsterzy chętnie się nim zajmą po swojemu. Teraz wejdź do lombardu i przekaż aktualny adres poszukiwanego, czym zapunktujesz u Gangu.
Wątek główny: Jeśli zadzwonisz dzisiaj do Yablonskiego, to otrzymasz nowe wskazówki co do twojej sprawy. Powie ci, że ma trop do drugiego włamywacza z domu senatora, Terrance'a. Zajdź do kawiarni Ricka i użyj hasła "Welles". Ten odeślę cię do Rosjan - idź do monopolowego. Od nich otrzymasz pewną zagadkę matematyczną, której wynik to mieszkanie 621/6. Spotkasz tam Terrance, który ma drugi przedmiot z sejfu. Jest to kaseta z Senatorem i Angie w intymnym zbliżeniu. Przekaże ci ten dowód za 500$, następnego dnia w kawiarni Rick'a.
Dzień 18
Plan na dzisiaj to 10 mandatów za parkowanie oraz patrol poranny i popołudniowy. Jeśli pogadasz z McNab'em to dowiesz się o tajniakach na ulicy, więc uważaj przy braniu łapówek. Odwiedź kawiarnie Rick'a, aby zdobyć kasetę od Terrance'a. Możesz zapłacić umówioną sumę albo zabrać kasetę i go puścić albo zaaresztować. Sprawdź co jest na nagraniu w porno budzie pod 613. Teraz będziesz mógł ją wykorzystać w odpowiednim momencie. Do dnia 21 nie będziesz już miał więcej zadań związanych z głównym wątkiem.
Dokończ misję związaną z Adamskim i Karnk'iem. Odwiedź Candy'iego w sklepie Hi-Fi i obejrzyj resztę nagrania. Zdobędziesz jasny dowód na winę aptekarza. Agenci utną sobie z tobą krótką pogawędkę i zabiorą ci kasetę. Poproszą też o pomoc w jego pojmaniu o 4 PM. Kiedy będziesz szedł w stronę jadłodajni, zatrzyma cię Normą i spyta o Kranka. Możesz zdecydować czy wyjawić jej prawdę czy ją zataić. Od tej decyzji, zależy jak potoczy się zakończenie tej sprawy. Przyjdź o 4 PM pod aptekę aby zobaczyć zakończenie. Po tym wszystkim skontaktuje się z tobą sierżant i rozkaze ci przeprowadzić wywiad po Moonwalk. Możesz wybrać czy przypisać zasługę sobie, czy całemu posterunkowi (wzrost szacunku u Policji).
Jeden z członków Mafii zleci ci delikatną sprawę. Będzie czekał pod 609, przed pizzerią. Poprosi cię, abyś dał nauczkę dla pewnego faceta, który jest mężem jego siostry. Nie chce tego robić osobiście, dlatego najmuje ciebie. Masz podjeść do 613/3, ale dopiero po 2 PM, kiedy nie będzie jego siostry. Mężczyzna okaże się dość sprytny, bo odpowiednio umocnił drzwi. Kiedy wyjedziesz z klatki, spotkasz "sprzedawcę" łomów. Idź do warsztatu obok i podnieść leżący na ziemi łom. Teraz wejdź znów do klatki, ale dzwoniąc do innego lokatora. Kiedy już z nim skończysz, uradowany bandzior odpowiednio ci się odpłaci. Możesz wybrać czy wziąć pieniądze i otrzymać mały bonus do relacji czy zrzec się pieniędzy i otrzymać aż +15 do szacunku u Mafii.
Rano otrzymasz zgłoszenie o wypadku pod 607. Masz przepytać świadków i spróbować znaleźć sprawce. Po przepytaniu świadków, będziesz musiał znaleźć zielony Grand Turbino. Będzie on stał w pobliżu lombardu. Zacznij oględziny samochodu pod kątem stanu świateł. Po chwili podjedzie do ciebie kierowca. Możesz zadzwonić do Centrali i go pozostawić w spokoju (na minus u ludność), albo go zaaresztować (pogorszanie relacji u Policji). Teraz możesz zgłosić przed radio podejrzany samochód.
Pod monopolowym zobaczysz kilku nieznanych czarnych gangsterów. Kiedy będziesz kręcił się koło lombardu, jeden z lokalnych gangsterów poprosi cie o przegonienie konkurencji. Tez możesz wrócić do tych pod 611. Możesz ich przegonić, zgodnie z obietnicą (+10 u Gangu) albo ich zostawić i przyjąć od nich pieniądze.
Dzień 19
Masz do wypisania wlepieniu 5 mandatów za parkowanie. Oprócz tego, przed tobą tropienie i namierzenie trzech podejrzanych taksówek. Policja stara się namierzyć towar przemycany przez Mafię, za pomocą powszechnie dostępnej usługi. Centrala będzie cię informować na bieżąco w sprawie tych pojazdów. Jeśli jakiś zbliży się do twojego rejonu, wcześniej otrzymasz odpowiedni komunikat. Kiedy upewnisz się, że dana taksówka ma poszukiwany numer rejestracyjny, przystąp do przeszukania pojazdu. Przy drugim i trzecim samochodzie pojawi się członek Mafii, który zechce otrzymać pakunek z powrotem. Masz do wyboru albo go zaaresztować (wykonasz zadanie na koniec dnia) lub oddać paczkę (zadanie będzie niepełne, ale zapunktujesz u Mafii). Pierwszy samochód pojawi się rano pod 607. Następnie pojawią się dwa pomiędzy 609 a 621, z czego jeden jest poszukiwany. Po 3-4 PM pojawi się ostatni podejrzany samochód. Odkrycie wszystkich 3 podejrzanych samochodów i zebranie paczek z ich bagażników zaowocuje wzrostem reputacji na koniec dnia o 10 punktów u Policji.
Z rana zaczaj się za sklepem pod 633. Około 8:30-9:00 dostaniesz wezwanie do Hi-Fi. Jeśli ustawisz się pod sklepem możesz szybko złapać złodzieja i odetniesz drogę ucieczki. Pozrywaj plakaty promujące film dla dorosłych z udziałem Dirka, zanim ktoś to zgłosi. Dzisiaj będzie zbieranie haraczy przez Mafię w pralni oraz w porno budzie. Dostaniesz wiadomość około południa. Będzie to ostatni raz podczas twojej służby na tym rejonie. Po południu otrzymasz wezwanie do zakłócania ciszy pod budynkiem 601. Wystarczy porozmawiać z mężczyznami puszczającymi głośno muzykę.
Pod sklepem z pączkami jest gangster, który poprosi cię o namierzenie pewnego samochodu z ukrytym pakunkiem. Wiedzą tylko, że jest na Kalifornijskich numerach. Samochód ma zaparkować niedaleko pizzerii około 11 AM. Będzie to różowy samochód sportowy, który zaparkuje pod 605. Sprawę skomplikuje makaroniarz, pilnujący bryki. Możesz z nim też zagadać i powiedzieć kto cię nasłał: Gang lub Policja. Jeśli wybierzesz opcję z Gangiem, to facet trochę się zdenerwuje i zechce ustawić spotkanie-pułapkę na gangsterów. Poprosi ci abyś ich powiadomił i zwabił w ich sidła. Kiedy przekażesz tą informację, możesz zataić fakt o zasadzce albo ich ostrzec. W ten sposób otrzymasz -20 u jednej z przeciwnych frakcji, więc nie warto tego tak ciągnąć.
Dzień 20
Przed tobą zwariowany dzień. Nie dość, że dzisiejsza norma mandatów to aż 12 dowolnych sztuk, to jeszcze Froggy będzie chciał dzisiaj wyegzekwować twój dług wobec niego. Jednak po tym co zaproponuje, nie będziesz mu już niczego winien. Musisz jednak ściśle robić to o co prosi oraz nadać temu priorytet. Wszelkie odstępstwa lub zlekceważenie zadań dla niego oznacza koniec rozgrywki.
Froggy będzie chciał nagrać film dla dorosłych w warsztacie Mattias'a. Powiadomi cię o przybyciu aktorki i ekipy filmowej o 10:30. Do tego czasu będziesz musiał opróżnić budynek. Zajdź do warsztatu pod 617 i poroś dzieciaka, aby przyprowadził właściciela. Po krótkiej rozmowie, wystarczy poczekać aż Dirk i Froggy się zjawią. Teraz wlep dowolny mandat dla kierowcy auta przed warsztatem i odholuj samochód. Froggy z epiką zacznie nagrywanie, a ty masz stać na czatach i nikogo nie wpuszczać. Nie odchodź spod warsztatu, nawet żeby wstawić mandat dla kogoś w pobliżu. Musisz cierpliwie czekać aż skończą. W między czasie będzie kilka kwestii dialogowych, ale na nic nie masz wpływu. Po zakończeniu filmowania porozmawiaj z Froggy, dzięki czemu zakończysz współpracę.
Dzisiaj będzie grasować kilku złodziei, pierwszy pojawi się w butiku. Odwiedź Adamskiego i go trochę uspokój. Jeśli jesteś w posiadaniu kasety senatora, kilka osób złoży ci ciekawe propozycje w zamian za nagranie. Po południu dostaniesz zgłoszenie do kościoła. Ojciec Mushroom poprosi cię o uporanie się z dzieciakami, które zakłócają porządek. Zdobądź bilety do kina, aby ich uspokoić. Podejdź aż za sklep Hi-Fi pod 633 i porozmawiaj z facetem przed wejściem. Zada ci 3 pytania, ale w razie pomyłki możesz zacząć od nowa. Odpowiedzi kolejno to: teleportacja, pocałowanie głównej żeńskiego protagonisty oraz głowa. Teraz wróć do dzieciaków i powiadom księdza o zakończonej sprawie.
Dzień 21
Ostatni dzień to jazda bez trzymanki, gdzie będziesz musiał często biegać w tą i z powrotem z nadzieją prześcignięcia czasu. Dzisiaj panuje zagrożenie atakiem terrorystycznym, a ty będziesz musiał zażegnać wpływ tego kryzysu na swoim terenie. Jeśli gdzieś popełnisz błąd albo czegoś nie dopatrzysz, to przedwcześnie zakończysz dzień porażką. Nie musisz się martwić dzisiaj o mandaty, a jedynie skupić na terrorystach. Dzisiaj dostarczysz też nagranie którejś ze stron, która chce wykorzystać kasetę do swoich celów. Wejdź do którejkolwiek ze stron. Kelly przypomni sobie, że zostawił nagranie i poprosi kolegów aby mu je przywieźli. Nie musisz na nich ani razu czekać, bo nagranie dostaniesz na koniec dnia, około 4 PM w kościele.
Pierwszy krok to pozbycie się plakatów z rejony. Pomiędzy 8 a 9 AM dostaniesz wezwanie do złodzieja, zazwyczaj z wschodniego krańca ulicy. Dlatego przejdź się po całej ulicy zaczynając od lewej strony i pozrywaj plakaty, a następnie wróć do Adamskiego. Po krótkiej rozmowie biegnij do budki telefonicznej po lewej stronie ulicy, pod 607. Wejdź do butiku aby uzyskać nowe informacje. Połączysz się z FBI, a ci rozkażą ci spotkać się z nimi pod jadłodajnią Moonwalk, numer 627. Po rozmowie z agentami, masz godzinę czasy gry aby znaleźć samochód podejrzanego. To sportowy sedan Quick Skylark z 1967 o kolorze niebieskim.
Poszukiwany samochód jest zaparkowany na wschodnim krańcu twojego rejonu pod budynkiem 601. Sprawdź jego rejestracje po czym odejdź od samochodu. Jack sam podłoży pluskwę i poinformuje agenta o wykonanym zadaniu. Ten z kolei, zakomunikuje tobie, że podejrzany zaraz wyjdzie z metra. Biegnij co sił w nogach i czekaj pośrodku ulicy przy metrze (pod 621). Zgłoś podejrzanego przez radio i zacznij go śledzić. Wejdzie do porno budy. Odczekaj chwilę i wejdź za nim do sklepu. Kiedy wyjdzie, znów zacznij za nim iść. Wejdzie teraz do butiku i wyjdzie po chwili w innym stroju. Szybko to zgłoś, inaczej dzień i twoja kariera się zakończy! Na domiar złego, radio odmówi ci posłuszeństwa i nie będziesz mógł znaleźć odpowiedniej częstotliwości. Jednak złapiesz fale twojego podsłuchu w samochodzie podejrzanego.
Dowiesz się o podłożonej przypadkiem bombie. Znajdzie się ona w śmieciach, a raczej terroryści zgubili ją i wylądowała w którymś z śmietników na twojej ulicy. Jest to śmietnik po prawej stronie jadłodajni Moonwalk. Po krótkiej rozmowie z Centralą i saperami będziesz musiał rozbroić ładunek. Pamiętaj o kolejności przecinania kabli: czerwony, zielony, niebieski i amarantowy (jeśli coś pomylisz, nastąpi spory wybuch i niepożądany koniec gry). Uff, udało ci się, ale jest jeszcze jeden ładunek. Bezdomny - Marlon - wszystko widział i postanowi ci pomóc. Będzie obserwował wyjście z metra.
Teraz biegnij do mieszkania Fahrad'a pod 633/9. Zadzwoń do sąsiadów i spróbuj wyważyć drzwi. Klucz jednak będzie pod wycieraczką. Wybierz miejsce pluskwy. U mnie zawsze sprawdzał się plakat Tom'a Crusie'a. Po zamontowaniu pluskwy idź do Marlona, ponieważ Centrala zgłosi obecność podejrzanego. Marlon powiadomi cię, że podejrzany był w aptece. Wejdź do środka aby to sprawdzić. Jest tam kolejna bomba. Najpierw przesuń karnister. Następnie wybierz z książki sekcje w języku angielskim, znajdź czasowe zapalniki, elektroniczne i wciśnij ALT+CTLR+DEL. Udało ci się rozbroić bombę w ostatniej sekundzie!
Teraz pozostaje ci spokojnie spędzić resztę patrolu. Możesz też odebrać kasetę z kościoła, kiedy otrzymasz stosowną informację. Dostarcz ją do wybranej przez ciebie frakcji (stopień relacji nie ma tutaj znaczenia) czy osoby, która złożyła ci propozycję wymiany.