Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beat Cop - poradnik do gry

Beat Cop - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zakończenia i główny wątek w Beat Cop Beat Cop poradnik

Jakie są zakończenia Beat Cop? Przedstawiamy kilka ważnych decyzji i zadań, które musicie rozwiązać, aby poznać finał Beat Cop! Wszystkie zakończenia Beat Cop to ciekawe i niejednoznaczne rezultaty.

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

Poniżej znajdziesz wszystkie zadania, czynności i zdarzenia jakie mogą się przytrafić podczas służby, a które są ważne dla historii Jacka związane z incydentem z domu senatora. Część tych wydarzeń to tylko dodatkowe informacje, ale większość z tych rzeczy musisz zrobić, aby odblokować zdobycie diamentów/drugiego przedmioty (kasetę VHS) z sejfu. Te informacje znajdziesz również w opisie danego dnia.

Dzień 1 - Kapitan spotka się z tobą w ciągu dnia i wyrazi chęć pomocy. Może cię oczyścić z winy, ale jeśli znajdziesz diamenty przed upływem 3 tygodni, bo wtedy idzie na emeryturę.

Dzień 2 - Zostaniesz poinformowany o wizycie swojego znajomego kolegi po fachu. Odwiedź kawiarnie Ricka pod 607. Yablonski postara się trochę powęszyć i pomóc ci w rozwiązaniu sprawy.

Dzień 6 - Zaczepi cię członek gangu i powie żebyś skontaktował się z kimś z DEA oraz zapewnią cię, że to nikt z lokalnego gangu. Musisz jak najszybciej zadzwonić z budki telefonicznej, aby ta okazja nie przepadła.

Dzień 9 - Otrzymasz wezwanie do ciała denata obok warsztatu. Szybko dowiesz się, że zmarły jest bratem Grubego Mike'a. Kiedy skończysz rozmowę z kornerem, porozmawiaj z bezdomnym, który wskaże na miejsce zamieszkania byłej już żony zmarłego. Jest to pani Hooks pod 615/6. Nie będzie w stanie z tobą rozmawiać i poprosi o spotkanie następnego dnia.

Dzień 10 - pani Hooks nie będzie dzisiaj w domu, ale możesz ja odwiedzić następnego dnia. Rozpocznij swoje śledztwo i przepytaj wszystkich sklepikarzy o Lester'a. Od każdego dowiesz się czegoś na jego temat. Również Yablonski dziś będzie chciał rozmawiać. Udaj się do najbliższej budki telefonicznej. Otrzymasz też informację od centrali, że twoja córka Dina chcę się z tobą spotkać o 2 PM w pizzerii. Przyjdzie tam z reporterką, która jest żywo zainteresowana wymierzeniem sprawiedliwości senatorowi i oferuje swoją pomoc, jeśli coś zdobędziesz.

Dzień 11 - Dzisiaj pani Hooks zaprosi cię do mieszkania i opowie o życiu Lester'a. Dowiesz się o nowej osobie, Angie, która może wiedzieć coś więcej. O nią również warto przepytać wszystkich sklepikarzy.

Dzień 13 - jeden z gangsterów przekaże ci dobrą nowinę. Angie pojawiła się na twoim rewirze i czeka w Lombardzie. Porozmawiaj z nią, dzięki czemu dowiesz się kilku nowych rzeczy. Poprosi cię o spotkanie za dwa dni pod 633/7.

Dzień 15 - Zgodnie z prośbą Angie, udaj się do jej mieszkania na koniec ulicy i zadzwoń pod 633/7. Nikt nie odbierze, więc podzwoń po jej sąsiadach, czyli pod 6 i 8. Następnie wejdź do lombardu i zapytaj o Angie. Trop się urywa. Za to Yablonski będzie chciał z Toba pogadać tego samego dnia. Zajdź do budki telefonicznej i posłuchaj, co ma do powiedzenia.

Dzień 16 - dostaniesz wezwanie pod 633/7 o zakłócanie ciszy przez koty. To jest mieszkanie Angie. Zastaniesz tam jej ciało i jej koleżanki. Zajdź do lombardu aby ich poinformować Gang o zajściu.

Dzień 17 - Jeśli zadzwonisz do Yablonskiego, to otrzymasz nowy trop. Powie ci, że ma namiary na drugiego włamywacza z domu senatora, który nazywa się Terrance'a. Zajdź do kawiarni Ricka i użyj hasła "Welles". Teraz idź do monopolowego. Od Rosjan otrzymasz pewną zagadkę matematyczną, a mieszkanie w którym jest Terrance to 621/6. Dowiesz się, że ma on drugi przedmiot z sejfu. Jest to kaseta z Senatorem i Angie w intymnym zbliżeniu. Przekaże ci ten dowód za 500$, następnego dnia w kawiarni Rick'a.

Dzień 18 - Odwiedź kawiarnie Rick'a, aby odzyskać kasetę od Terrance'a. Możesz zapłacić umówioną sumę albo zabrać kasetę i go puścić albo zaaresztować. Niestety, nie ma on diamentów. Sprawdź, co jest na nagraniu w sklepie Froggy pod 613. Od teraz będziesz mógł wykorzystać nagranie w odpowiednim momencie.

Dzień 20 - Kilka osób cię zagada i przedstawia swoje powody, dla których powinieneś przekazać kasetę oraz powiedzą ci, co będziesz z tego miał.

Dzień 21 - Po południu otrzymasz możliwość wręczenia jednej z osób lub frakcji kasety. Na koniec dnia obejrzysz stosowne zakończenie.

Jeśli coś pójdzie nie tak podczas Twojej 21-dniowej służby, przeczytasz artykuł o zwolnieniu Jacka z pracy po napisie Game Over. - Zakończenia i główny wątek w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Jeśli coś pójdzie nie tak podczas Twojej 21-dniowej służby, przeczytasz artykuł o zwolnieniu Jack'a z pracy po napisie "Game Over".

Możliwe zakończenia:

  • Przedwczesny koniec - bomba wybuchła, nie uratowałeś samobójcy przed kościołem, nie wywiązałeś się z długu wobec Froggy albo po prostu Twoje relacje z Policją spadły do -100.
  • Dołączysz do Mafii/Gangu - relacje z daną frakcją wynoszą +100. Musisz podejść do pizzerii/lombardu aby porozmawiać o dołączeniu do danej grupy.
  • Uzbierasz 2000$ i przekażesz tę sumę pośrednikowi przed pizzerią, aby wyjechać do Meksyku. Dostępne od dnia 18, kiedy masz już zebraną całą sumę pieniędzy.
  • Dotrwasz do 21 dnia, ale nie zdobędziesz diamentów lub innych dowodów w sprawie senatora. Nikomu nie dasz kasety (obojętnie czy ją zdobyłeś lub ci się to nie udało).
  • Przekażesz kasetę 21 dnia: Mafii, Gangowi, Yablonskiemu (Kawiarnia Ricka) lub przedstawicielowi Senatora (jadłodajnia Moonwalk).