Zagadki (1) | Zagadki | Assassin's Creed Brotherhood poradnik Assassin's Creed: Brotherhood
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Wstęp
Po aktywowaniu każdego Glypha rozpoczyna się łamigłówka, która odblokowuje fragment dziwnego nagrania. Zagadki te występują zawsze w tej samej kolejności, niezależnie od kolejności używania Glyphów.
Opis szczegółowy
Zagadka #1
W pierwszym etapie musisz oddzielić obrazy panów, od obrazów sług [1]. Z pierwszego rzędu (patrząc od lewej) wybierz obrazy numer 1, 3, 4. Z drugiego natomiast, dzieła numer 3 oraz 5. Po wykonaniu zadania, na ekranie pojawi się szachownica. Żeby wykonać polecenie, rusz o dwa pola do przodu pionka z kolumny E [2].
W ostatnim etapie zobaczysz biały okrąg na czarnym tle [1]. Przesuń go w prawy górny róg, tak aby w środku znalazła się czerwona kropka i wciśnij A [2].
Zagadka #2
W pierwszej zagadce musisz odtworzyć 3 obrazki, poruszając w odpowiedni sposób pierścieniami [1]. Okręgi zmieniasz ruszając analogiem góra-dół, a obracasz prawo-lewo. Jedyne co się nie obraca to środek. Pamiętaj również, że czasami dwa pierścienie poruszają się jednocześnie. Z takiej pary, zawsze jeden okrąg możesz poruszać pojedynczo. Dopasuj go do tego drugiego, a następnie obróć parę, żeby była zgodna ze środkiem [2].
Drugi etap, to ponownie szachownica [1]. Tym razem rusz o dwa pola, pionka z kolumny F [2].
W ostatniej części musisz szybko aktywować dwie czerwone kropki. Pierwszą znajdziesz w prawym dolnym rogu [1], a drugą w lewym górnym [2].
Zagadka #3
Na pierwszym etapie przybliż widok [1], nakieruj kursor na lewą wieżę budynku z prawej [2] i wciśnij A.
Pojawi się wtedy koło, klucz oraz miejsce do wpisania kodu [1]. Obróć koło tak, aby obok siebie były symbol i cyfra z pierwszej kolumny klucza, a symbol znajdujący się nad dwójką będzie pierwszą częścią klucza. Powtórz operację dla pozostałych liczb, a powinieneś uzyskać przedstawione na obrazku hasło [2].
Gdy pojawi się szachownica [1], przesuń pionka z kolumny F, na czarnego pionka w kolumnie E [2].
Na ostatnim etapie, szybko zaznacz dwie czerwone kule. Jedną znajdziesz w prawym górnym rogu [1], a drugą w lewym dolnym [2].
Zagadka #4
W pierwszej zagadce musisz wybrać 5 odpowiednich obrazków [1]. W górnym rzędzie będą to pozycje nr. 2, 3, 5, a w dolnym 4 oraz 5 [2].
Kolejny etap polega na tworzeniu obrazków [1]. Najpierw ustaw odpowiednio zewnętrzne kręgi, a następnie wewnętrzne [2].
W trzeciej części zagadki pojawi się szachownica [1]. Tym razem przesuń o jedno pole do przodu, pionek z kolumny G [2].
Gdy pojawi się obraz fal dźwiękowych, najpierw wybierz falę z lewej, a następnie falę środkową [1]. Sygnały się na siebie nałożą i będziesz mógł odsłuchać wiadomości [2].
Na ostatnim etapie odszukaj dwa czerwone punkty. Pierwszy jest u góry na środku [1], a drugi kawałek pod nim [2].
Zagadka #5
Na pierwszym etapie czeka cię kolejna runda szachów [1]. Żeby ją zaliczyć, przesuń białą królową o jedno pole w prawo (przed króla) [2].
W drugiej zagadce zaznacz wiązkę elektryczną, ukrytą na zdjęciu, umieszczonym w lewym górnym rogu ekranu [1]. Ponownie pojawi się koło z szyfrem, które rozwiąż w identyczny sposób jak poprzednio, w puste miejsca wstawiając te ikony, których zabrakło na kole. Hasło powinno wyglądać tak jak na obrazku [2].
W ostatniej części zaznacz białym okręgiem trzy czerwone punkty. Pierwszy jest w lewym dolnym rogu [1], drugi w prawym dolnym, a trzeci po lewej stronie ekranu [2].