Sekwencja 2 - A Wilderness of Tiger (2) | Opis przejścia AC Brotherhood poradnik Assassin's Creed: Brotherhood
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
To jednak nie koniec wspinaczki. Żeby przejść dalej, musisz wejść na górę po drewnianych deskach obok dźwigni [1]. Dojdziesz po nich do kolejnego mechanizmu [2].
Użyj go przytrzymując dowolny przycisk, poczekaj aż twoja towarzyszka przejdzie na drugą stronę i ruszaj dalej [1]. Po wjechaniu kolejną windą [2] i przeskoczeniu małej przepaści, dojdziesz do zerwanego mostu.
Stań teraz na jego krawędzi, a następnie wciśnij dowolny przycisk [1]. Po kilku sekundach będziesz mógł bez problemu przeskoczyć na druga stronę [2].
Kilka kroków dalej będą schody. Drzwi na ich szczycie są niestety zamknięte [1], wiec idź dalej pobliskim tunelem [2].
Wykonując następne akrobacje, wejdź po deskach na wysoką ścianę [1] i skręć w prawo. Wąskie belki sklepienia zaprowadzą cię do mechanizmu [2].
Użyj go, a następnie podążaj dalej za swoją przyjaciółką [1]. Po kilku krokach dojdziesz do kolejnego mostu. Opuść go tak jak ostatnio i przeskocz na drugą stronę [2].
Zejdź drabiną na dół, przeskocz nad podziemnym jeziorem i wespnij się na górę po drewnianych deskach [1]. Będzie tam czekał kolejny mechanizm [2].
Użyj go, a następnie przejdź przez zerwany most [1]. Po kilku krokach dojdziesz wreszcie do sanktuarium [2].
Podążając za Lucy, wejdź na szczyt schodów, gdzie zastaniesz zamknięte drzwi [1]. Żeby przejść na drugą stronę, użyj Eagle Vision (Y) [2], a następnie wciśnij dowolny przycisk.
Po obejrzeniu krótkiej cut-scenki, pobiegnij za mężczyzną na zewnątrz budynku i wciśnij obok niego dowolny klawisz [1]. Zostaniesz poproszony o odnalezienie czterech skrzynek od zasilania. Włącz Eagle Vision, a tuż obok wejścia zobaczysz świecący na złoto poszukiwany przedmiot [2]. Użyj go, wciskając dowolny przycisk.
Żeby znaleźć kolejną skrzynkę, skręć w prawo od wejścia, a następnie w lewo. Idąc cały czas prosto, dojdziesz do schodów, na których końcu jest poszukiwany przedmiot [1]. Po jego naprawieniu idź w prawo, a potem w lewo. Trzymając się cały czas prawej strony, dojdziesz do trzeciego celu [2].
Napraw go i udaj się w uliczkę naprzeciwko skrzynki. Skręcając w lewo, powinieneś zobaczyć kabel wiszący na budynku z prawej [1]. Wskocz na tą budowle, a na jej szczycie znajdziesz ostatnie pudło [2]. Po jego użyciu, automatycznie zostaniesz przeniesiony do sanktuarium.
Podejdź do Animusa [1] i wciśnij dowolny przycisk, a rozpoczniesz pierwszą misję treningową. Twoim zadaniem jest zabicie jak największej ilości przeciwników w czasie 45 sekund [2]. Po jej wykonaniu poznasz kilka ciekawych informacji na temat Animusa i ponownie wcielisz się w Ezio.
As Good as New
Pełna synchronizacja: Poziom twojego życia nie może spaść poniżej jednego kwadratu.
Twoim pierwszym zadaniem jest odnalezienie doktora, który uleczy twoje rany. Zejdź po schodach z lewej [1] i idź do miejsca zaznaczonego na mapie niebieskim punktem [2].
Po krótkiej rozmowie otrzymasz od lekarza lek przeciwbólowy. Żeby go użyć, przytrzymaj RB i wybierz przedmiot Medicine, którego ikonką jest butelka z krzyżykiem [1]. Dzięki niemu Ezio błyskawicznie odzyska siły [2].
Po uleczeni możesz udać się do zaznaczonego na mapie kościoła [1]. Pójdź na tyły budowli, a następnie rozpocznij wspinaczkę na sam szczyt [2].
Jak dotrzesz do świecącego punktu [1], wciśnij Y, odsłaniając w ten sposób część mapy. Możesz teraz zeskoczyć na dół, ale zanim wyjdziesz ze stogu siana, poczekaj na odejście strażników [2].
Gdy tak się stanie, podążaj za nimi [1]. Podczas ich śledzenia musisz zachować odpowiednią odległość. Nie możesz być, ani za blisko, ani za daleko. Jak będziesz za blisko, otrzymasz odpowiednie ostrzeżenie. Gdy strażnicy zrobią się nie spokojnie, nad ich głowami pojawi się żółty znaczek, który zacznie się wypełniać [2]. Schowaj się wtedy na chwilę, bo w przeciwnym razie zostaniesz wykryty. Jak znaczek zniknie, dalej podążaj za strażnikami.
Po drodze nauczysz się jeszcze kilku przydatnych ruchów, a po dłuższym marszu dotrzesz wreszcie na plac, gdzie strażnicy zaatakują pewnego człowieka [1]. Pomóż mu zabijając wszystkich wrogów, a następnie z nim porozmawiaj [2].