Osiągnięcia (6) | Zadania poboczne | Assassin's Creed Brotherhood poradnik Assassin's Creed: Brotherhood
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
One-Man Wrecking Crew
Nagroda Xbox 360: 20 punktów
Opis: Wykonaj zadanie The Sixth Day. Otrzymasz je po wejściu do Legowiska Romulusa w Antico District [M1.3, punkt 1].
Wejście do pierwszego legowiska znajdziesz w rogu podwórka [1] zaznaczonego na mapie domu. Żeby się tam dostać, użyj liny wiszącej obok jednej ze ścian [2].
Wjedziesz w ten sposób na dach budynku [1], skąd możesz zeskoczyć do ogrodu i odnaleźć zejście [2].
W środku idź cały czas prosto, trzymając się prawej strony pomieszczenia [1]. Gdy dojdziesz do końca, skręć w lewo [2].
Będzie tam mała przepaść [1], nad którą przeskocz po drewnianych drążkach. Po drugiej stronie udaj się w lewy róg sali. Wdrap się na ścianę, a następnie odbij w kierunku wiszącej nad głową deski [2].
Przeskakując po kolejnych drążkach, dojdziesz do rozwidlenia dróg [1]. Wybierz ścieżkę w prawo. Znajdziesz się w te sposób w komnacie z żyrandolami [2].
Przeskocz po nich na druga stronę [1], a następnie zeskocz w prawo [2].
Będzie stał tam posąg [1]. Wejdź po nim na górę, a następnie złap się uchwytu z lewej [2]. Gdy będziesz skakał przytrzymaj B, żeby złapać krawędź.
Obejdź teraz filar dookoła i skocz w kierunku porwanego sztandaru [1]. Z niego możesz chwycić się pobliskiego drążka i dostać na drugą stronę krat [2].
W kolejnej komnacie, przy ścianach będą stały małe rusztowania [1]. Wejdź po ich na górę, a następnie udaj się do pomieszczenia obok [2].
Trzymając się ściany z lewej, skacz po drewnianych drążkach na drugi koniec sali [1]. Gdy chwycisz się ostatniej krawędzi, kilka desek zatrzeszczy [2].
Przesuń się kawałek w prawo, a następnie przeskocz na pobliski filar [1]. Idąc dalej w lewo, dotrzesz do dziury w ścianie [2].
Chwyć się wyłomu i wdrap do góry [1]. Na rozwidleniu dróg wybierz ścieżkę w lewo. Dotrzesz w ten sposób do sali, w której będą połyskujące wrota [2].
Zbadaj je, a następnie strzel do worka po lewej [1]. Otworzysz tym samym jedną z bram [2].
Udaj się do odblokowanej kapliczki, wdrap po monumencie [1] i przeskocz na ścianę po lewej [2].
Gdy wyjdziesz na balkon, skręć w prawo. Zobaczysz tam kolejny worek [1]. Tak jak poprzednio, zestrzel go. Jeżeli nie ma amunicji, pociski znajdziesz na pobliskim stoliku [2].
Zniszczenie worka spowoduje ruszenie się wielkiego żyrandolu [1]. Odwróć się teraz i wejdź na balustradę z prawej [2].
Dotrzesz po niej do filaru z mosiężnym pierścieniem [1]. Wdrap się na niego, obejdź i przeskocz na drewniane rusztowanie [2].
Skacząc po drążkach, dostaniesz się na kolejną platformę [1]. Wejdź na stojący po prawej filar, przesuń w prawo i tak się po nim wspinaj, żeby dotrzeć na sam szczyt [2].
Przeskocz na drewniane rusztowanie [1], a następnie idąc po deskach, udaj się na przeciwni koniec komnaty [2].
Na końcu skocz przed siebie i chwyć wystających ze ściany desek [1]. Zejdź po nich na sam dół, wejdź do komnaty z lewej, a następnie zestrzel ostatni worek [2].
Spadający żyrandol przewróci krzyż, który spadnie na świetliste wrota [1]. Pójdź tam i podnieś poszukiwany skarb [2].
Żeby opuścić podziemia, zejdź do dziury [1], a następnie otwórz zakratowane drzwi [2].