Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hacjenda; osada; dom szamanki | Kuba, Posiadłość Montoute poradnik Art of Murder: Klątwa Lalkarza

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Hacjenda; osada; dom szamanki

1 - Hacjenda; osada; dom szamanki | Kuba, Posiadłość Montoute - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Teraz Nicole biegnie do posiadłości Montoute, a znalazłszy się w dużej sali, odnajduje zakątek z drzewem (zbliżenie w głębi po prawej) - Hacjenda; osada; dom szamanki | Kuba, Posiadłość Montoute - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Teraz Nicole biegnie do posiadłości Montoute, a znalazłszy się w dużej sali, odnajduje zakątek z drzewem (zbliżenie w głębi po prawej). Podłożywszy przezornie na posadzce poduszkę, strąca na nią kijem owoc guanabany , po czym podnosi go, zabiera też odstawiony przy drzewie po prawej kij i wraca do Manuela.

2 - Hacjenda; osada; dom szamanki | Kuba, Posiadłość Montoute - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Tym razem otrzymuje zgodę na zabranie paska klinowego (wisi na kracie pierwszego ona z lewej), z którym oczywiście ponownie biegnie do posiadłości, gdzie instaluje go na szlifierce (z lewej strony urządzenia; zbliżenie) - Hacjenda; osada; dom szamanki | Kuba, Posiadłość Montoute - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Tym razem otrzymuje zgodę na zabranie paska klinowego (wisi na kracie pierwszego ona z lewej), z którym oczywiście ponownie biegnie do posiadłości, gdzie instaluje go na szlifierce (z lewej strony urządzenia; zbliżenie). Teraz może zeszlifować nieco otrzymane od Manuela szczotki - trzeba położyć je tuż przy kamieniu szlifierskim i ręcznie wprawić go w ruch.

3 - Hacjenda; osada; dom szamanki | Kuba, Posiadłość Montoute - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Z odpowiednio pomniejszonymi szczotkami Nicole biegnie do domu szamanki i instaluje je w wentylatorze - Hacjenda; osada; dom szamanki | Kuba, Posiadłość Montoute - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Z odpowiednio pomniejszonymi szczotkami Nicole biegnie do domu szamanki i instaluje je w wentylatorze. Przełącznikiem uruchamia urządzenie, po czym zagaduje Ines i po chwili może udać się na spotkanie z madame (w prawo). Odbywa z kobietą bardzo interesującą rozmowę, w efekcie której dowiaduje się, że musi przebłagać duchy rodziny de Bougainville, składając ofiarę z salvii, toronjila i thymusa.

4 - Hacjenda; osada; dom szamanki | Kuba, Posiadłość Montoute - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
5 - Hacjenda; osada; dom szamanki | Kuba, Posiadłość Montoute - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
6 - Hacjenda; osada; dom szamanki | Kuba, Posiadłość Montoute - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Po dalsze informacje agentka powraca do Ines, która oświeca ją, że chodzi o szałwię, melisę i tymianek - Hacjenda; osada; dom szamanki | Kuba, Posiadłość Montoute - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Po dalsze informacje agentka powraca do Ines, która oświeca ją, że chodzi o szałwię, melisę i tymianek. Pierwsze z ziół (szałwia ) dziewczyna znajduje na prawo od bramy (zbliżenie) wiodącej do posiadłości Montoute. Drugie (tymianek ) przy nieczynnej fontannie, trzecie (melisa ) w salce ze skrytką.

7 - Hacjenda; osada; dom szamanki | Kuba, Posiadłość Montoute - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Powróciwszy do madame, zapytuje, co powinna z nimi zrobić i dowiaduje się, że tymianek należy rozgnieść i spalić - Hacjenda; osada; dom szamanki | Kuba, Posiadłość Montoute - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Powróciwszy do madame, zapytuje, co powinna z nimi zrobić i dowiaduje się, że tymianek należy rozgnieść i spalić. Uciera więc jego listki w stojącym na stoliku po lewej moździerzu. Następnie pożycza od Ines zapałki i podpala zawartość moździerza. To wystarcza, by szamanka uznała ofiarę za złożoną. Zagadnąwszy ją, Nicole otrzymuje mapę, niestety, nie dane jest jej długo się nią cieszyć... Po wszystkim agentka zabezpiecza dowód w postaci lalki przy pomocy woreczka i nie pozostaje jej już nic innego, jak wrócić do samochodu (zbliżenie), włożyć kluczyk do stacyjki, przekręcić go i odjechać...