Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Agentka FBI Nicole Bonnet prowadzi śledztwo w sprawie Lalkarza, seryjnego mordercy, który w okresie od sierpnia do grudnia 2007 działał na terenie Stanów Zjednoczonych. Ofiary swe zabijał w specyficzny sposób i pozował na wzór marionetek, pozostawiając przy każdej wizytówkę w postaci kukiełki ubranej w strój z czasów Rewolucji Francuskiej. Kiedy wydaje się, że Lalkarz zaniechał już swej działalności, do podobnego morderstwa dochodzi w Paryżu. Nasza agentka udaje się tam, sprawdzić, czy rzeczywiście ma do czynienia z kolejną ofiarą poszukiwanego przez nią psychopaty, czy też ktoś postanowił się pod niego podszyć...
W drugiej części przygód Nicole (podobnie jak i w pierwszej) funkcjonuje system podpowiedzi: lupka z prawej strony paska w dole ekranu - pokazująca wszystkie aktywne obiekty i wyjścia z danej lokacji. Pewne wskazówki można też uzyskać, kiedy próbuje się przedwcześnie opuścić dane pomieszczenie czy odjechać aktualnym środkiem lokomocji.
Na kursorze w kształcie myszki wyraźnie widać, jaką akcję możemy wykonać, czy tylko obejrzeć dany przedmiot (oko z prawej strony myszy, czyli klik PPM), czy też użyć go lub zabrać (dłoń z lewej strony myszy, czyli klik LPM). Gromadzone znajdźki lądują w ekwipunku (wyróżnione w tekście kolorem czerwonym ), klikając na nie PPM, otrzymujemy zbliżenie i niekiedy dodatkową informację, klikając LPM - wyjmujemy je z inwentarza, a niekiedy otwieramy, rozkładamy na części czy wyciągamy coś, co było w nich schowane.
Tym razem Nicole dysponuje aparatem fotograficznym, którego używa dość często, przynajmniej w kilku pierwszych rozdziałach zabawy, natomiast mimo posiadania komórki - nie korzysta z niej w ogóle.
Agentka prowadzi także notatnik, w którym znajdują się wszystkie odbyte dialogi, krótki opis zdarzeń z każdego dnia przygody oraz akta każdej z amerykańskich zbrodni Lalkarza (które miały miejsce przed rozpoczęciem opowieści) i psychologiczny portret mordercy.
Wszystkie te akcesoria, podobnie jak ekwipunek, umiejscowione są na pasku w dole ekranu.
Dwukrotne kliknięcie LPM zmusi bohaterkę do biegu, pojedyncze przewinie dialogi, wciśnięcie Esc pominie scenki przerywnikowe, by wyjść z powiększenia przedmiotu w ekwipunku, trzeba kliknąć dowolnym przyciskiem myszy obok tegoż zbliżenia.
Który z tajemniczych mężczyzn, jakich Nicole pozna podczas kilku dni podróży po Europie, jest psychopatycznym mordercą... Jack Dupree, Louis Carnot czy Marc Taine? A może żaden z nich...?
Katarzyna "Kayleigh" Michałowska
Autor Poradnika
Katarzyna Michałowska
Informacje o Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016
Poradnik zawiera : strony: 36, ilustracje: 272 .
Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.
Popularne strony w Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
- Mieszkanie Jacka Dupree #1 | Francja, Paryż | Art of Murder Klątwa Lalkarza poradnik Art of Murder: Klątwa Lalkarza.
- Hotel #1 | Francja, Paryż | Art of Murder Klątwa Lalkarza poradnik Art of Murder: Klątwa Lalkarza.
- Hotel #3 | Francja, Paryż | Art of Murder Klątwa Lalkarza poradnik Art of Murder: Klątwa Lalkarza.
- Mieszkanie Jacka Dupree #2 | Francja, Paryż | Art of Murder Klątwa Lalkarza poradnik Art of Murder: Klątwa Lalkarza.
- Hotel #2 | Francja, Paryż | Art of Murder Klątwa Lalkarza poradnik Art of Murder: Klątwa Lalkarza.