[Opis przejścia - Etap 6] cz. 1 Army of Two: The 40th Day poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Etap szósty rozpoczynamy w stacji metra, którą opuszczamy bez zbędnego przeciągania. Nie zastaniesz tam żadnego wroga. |
Niestety, już na zewnątrz sytuacja będzie zgoła odmienna. Przed Tobą roztaczać się będzie aleja wzdłuż zatoki. W trakcie jej pokonywania natkniesz się na bardzo mocny opór przeciwników. Będzie to najtrudniejszy etap w całej grze, a podczas starć dojdzie do chaosu. Zapomnij o taktyce, będziesz zmuszony mozolnie przesuwać się do przodu, wykańczając kolejnych oponentów.
W pierwszej kolejności, podbiegnij do pobliskich skrzyń i podnieś znajdującą się tam snajperkę, następnie otwórz ogień. Wykończ tak wielu przeciwników, jak to tylko możliwe (wliczając w to tych, którzy znajdują się bardzo daleko. Dopiero w chwili wyeliminowania pokaźnej liczby oponentów, ruszaj naprzód. Swojego kompana chwilowo pozostaw na podwyższeniu, by ściągał na siebie uwagę, jednak już chwilę później, każ mu dołączyć do Ciebie.
CO-OP Info: grając z żywym kompanem, taktyka będzie identyczna. Na początku wykończcie jak największą ilość przeciwników przy użyciu snajperki, poczym ruszajcie na przód (możecie jednocześnie).
Po dotarciu do pierwszych schodów, przygotuj się na kolejną porcję oponentów. Wspinając się po schodach, zaatakowany zostaniesz przez kolejną falę napastników. Trzymaj się początku nowej części areny i w razie potrzeby wycofaj się. W pewnym momencie zostaniesz zaatakowany przez przeciwnika z shotgunem - bądź na niego gotów.
CO-OP Info: taktyka nadal pozostaje taka sama: ostrożnie podchodzicie do schodów i powoli wspinacie się na górę, by następnie, nie przechodząc dalej, eliminować każdego kto się rusza.
Już niedaleko początku drugiej części areny (na której się obecnie znajdujesz), natkniesz się na zejście do podziemnego tunelu. Za jego pomocą będziesz mógł łatwo zaskoczyć przeciwników. Pamiętaj jednak, że skorzystać z niego możesz dopiero, po wcześniejszym wyeliminowaniu pokaźnej liczby oponentów. Jeśli tego nie uczynisz, taka wycieczka będzie równa z samobójstwem. |
Tuż za tunelem, znajdować się będzie trzecia część areny. Przy zejściu do niej, natkniesz się na opancerzone działo. Nakaż współtowarzyszowi z niego skorzystać, a sam udaj się na dół, eliminować z zaskoczenia. Należy jednak pamiętać, że będzie tam dość sporo przeciwników i nie uciekać się do szarży. Po wyeliminowaniu wszystkich, wejdź do kolejnej stacji metra.
CO-OP Info: postępujemy identycznie. Jeden z was korzysta z działa na szczycie, a drugi - nieposiadający naładowanego aggro - schodzi na dół i eliminuje z ukrycia.
Trafiając do metra, przygotuj się na szybką akcję. Jak tylko wejdziesz do wnętrza, zauważysz przeciwnika obok skrzyni z zapasami. Zaatakuj go strzałem w głowę. Pamiętaj jednak, że za pobliską skrzynią, po lewej stronie, ukryty będzie jeszcze jeden napastnik. Ich wyeliminowanie nie powinno być trudne.
CO-OP Info: podzielcie się przeciwnikami, jeden z was może ponadto - jeszcze przed wykonaniem pierwszego strzału - rzucić w tamtym kierunku granatem.
W momencie jak zbiegniesz na dół, po lewej stronie, za siatką, pojawią się napastnicy. Będzie ich niewielu, a ich wyeliminowanie to pestka. Aby pokonać ów siatkę, jeden z was musi podsadzić drugiego, gdyż drzwi prowadzące dalej, mogą być otwarte tylko od drugiej strony. W trakcie przechodzenia przez pierwsze drzwi dojdzie do zaskryptowanej akcji, i osoba dokonująca otwarcia zostanie schwytana. Drugi bohater musi wówczas strzelić oprawcy w głowę. Jeśli to Ty zdecydujesz się na przechadzkę, możesz w pełni polegać na komputerowym kompanie (dlatego to właśnie Tobie polecam dać się schwytać).
CO-OP Info: osoba z lepszą precyzją strzelania i posiadająca inną broń od strzelby, pozostaje przed zamkniętymi drzwiami, by później wyswobodzić kompana.