[Opis przejścia - Etap 5] cz. 2 Army of Two: The 40th Day poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dalsza droga znajduje się po drugiej stronie zrujnowanego budynku, w którym przed momentem znajdował się oponent z bazooką. Idąc tam, jeden z bohaterów może wspiąć się na piętro i oczyścić drogę, jednak przeciwników będzie tak niewielu, że nie warto zawracać sobie tym głowę.
CO-OP Info: udając się dalej dostaniecie możliwość rozdzielenia się. Jeden z graczy może wspiąć się na piętro budynku i ostrzelać przeciwników na dole [2] . Jest to jednak zbędne, bo przeciwników będzie niewielu, przez co szarża będzie w pełni wystarczającą zagrywką taktyczną.
Nieco dalej trafisz do miejsca, gdzie w oddali dostrzeżesz sporej wielkości schody, prowadzące do centrum handlowego. Zaatakuje Cię tam sporo przeciwników, ale z uwagi na dzielący was dystans, nie będą stanowić realnego zagrożenia. Wyjmij snajperkę i odstrzeliwuj głowy, aż do wyczerpania amunicji. Możliwe jest nawet ustrzelenie trzydziestu (jeden z trofeów/ osiągnięć wymaga 100 do odblokowania). Pamiętaj tylko, by nie wysadzać beczek, bo te przydadzą się za moment.
CO-OP Info: podzielcie się przeciwnikami i do dzieła. Będzie to czysta przyjemność, bo jak już wspomniałem, zagrożenia życia nie będzie.
Dalsza droga prowadzić będzie w dół, na plac, w stronę żółtej spycharki. W chwili gdy tam dotrzesz, załączy się scenka, po której zakończeniu przejdź w stronę centrum handlowego. Nim do niego dotrzesz, dojdzie do zaskryptowanej akcji, w której podobnie jak na dźwigu parę etapów wcześniej, będziecie strzelać ramię w ramię. Przeciwników będzie naprawdę sporo, ale część z nich załatwisz wysadzając wcześniej zaoszczędzone beczki. Przetrwanie nie będzie łatwym zadaniem, przez cały czas się rozglądaj. W pewnym momencie zostaniesz zaatakowany przez przeciwnika z wyrzutnią rakiet, będzie znajdować się na dachu, po prawej stronie od wejścia do centrum handlowego.
CO-OP Info: w trakcie strzelaniny dzielcie się stronami, ale w przypadku, gdy z jednego miejsca wybiegnie zbyt wielu napastników (a dojdzie do tego), pomagajcie sobie. Komunikujcie się przez cały czas.
Rozgrywka zakończy się zaskryptowaną scenką, w której obydwaj bohaterowie zostaną pojmani i uwięzieni w "klatkach".
Przez kilka kolejnych minut główni bohaterowie będą rozdzieleni i zdani (prawie) tylko na siebie. Grając Riosem, aby doprowadzić do wydostania się, należy podejść do oponenta stojącego przy kratach i go udusić [1] . Następnie zwyczajnie otwieramy kratę i podnosimy jego pistolet.
Grając Salemem [2] musimy tylko odczekać, aż z odsieczą przyjdzie tajemniczy Rosjanin. To on wyeliminuje napastników i otworzy nam wyjście.
Dalsza droga w przypadku obydwu bohaterów będzie w miarę podobna, z tą tylko różnicą, że Rios [1] podążać będzie sam za przewodami na podłodze, a Salem [2] za tajemniczym kompanem.
Taktyka działania będzie bardzo podobna. Z początku wykorzystujemy wyłącznie pistolet, by po załatwieniu pierwszego oponenta z karabinem maszynowym, wejść w posiadanie lepszej spluwy. Przeciwników będzie dużo, lecz będą słabi. Po jednym strzale w głowę na każdego.
Zarówno grając Riosem [1] , jak i Salemem [2] , będziemy musieli przełączyć dwa przełączniki, by móc pójść dalej.
W ten sposób obydwoje trafią do wielkiej sali, z dużym chińskim smokiem, zawieszonym po środku. Będzie to ostatnia prosta w rozłące, ale będzie już możliwość pomagania sobie, zabijając przeciwników po przeciwnej stronie pomieszczenia.
Schodząc schodami na dół i wykańczając ostatnich przeciwników, kumple połączą się. Przechodząc przez przejście na końcu, odzyskasz swój sprzęt. |
Po zakończonej scence, znajdziesz się w centrum komunikacyjnym nieprzyjaciela. W jednym z pomieszczeń, natkniesz się na trzy bomby. Twoim zadaniem będzie przetransportowanie ich w oznaczone miejsca (prawe zdjęcie poniżej). |
Niosąc ładunek wybuchowy, nie można strzelać, przez co zadaniem jednego bohatera jest dźwiganie ciężaru, a drugiego osłanianie. Ty zajmij się przenoszeniem, a Twój współtowarzysz powinien Cię osłaniać. Puszczaj go przodem przed siebie, z włączoną agresją. W ten sposób to na nim skupia się oponenci. Pamiętaj jednak, że sam możesz szybko odstawić niesiony przedmiot i przyłączyć się do walki (w trakcie napiętych sytuacji). Wszystkie trzy punkty, czekające na ładunki wybuchowe, znajdować się będą piętro wyżej.
CO-OP Info: jeden z was niesie ładunek, podczas gdy drugi go osłania. Lepiej będzie, jeśli to słabszy gracz zajmie się dźwiganiem, gdyż przeciwników będzie kilku, a ich eksterminacja musi pójść sprawnie.
Po rozstawieniu wszystkich bomb, dołączamy do Rosjanina i podziwiamy fajerwerki. Następnie, kierujemy się schodami na dół, ciągle podążając za tajemniczym kompanem. Przez cały czas trzymaj się blisko współtowarzysza i szarżuj. Będąc na dole, z pobliskich drzwi wybiegnie kilku oponentów, w tym grenadier (pamiętasz jeszcze jak go wykończyć... trzy torby przyczepione do jego pasa). Jego wyeliminowanie to pestka, gdyż sojuszników będzie aż dwóch.
CO-OP Info: przemieszczając się za Rosjaninem, trzymajcie się razem i nacierajcie przeciwników. Wasza siła rażenia będzie znacznie przewyższać przeciwników, nawet grenadier wam nie przeszkodzi.
Idąc dalej poczekaj, aż Rosjanin pootwiera przejścia. Przejdziesz w ten sposób przez kratę pierwszą, później zaporę ze skrzyń, poczym przez kratę drugą. Dotrzesz w ten sposób do zeskoku [2] . Możesz posłać tam swojego współtowarzysza, a Ty pozostając na górze, załatwiać przeciwników, którzy się wystawią.
CO-OP Info: fragment rozgrywki przed Wami nie należy do najbardziej wymagających, możecie się rozdzielić i bawić w strategie przy użyciu aggro, albo nacierać razem. W obydwu przypadkach nie powinniście mieć żadnych problemów.
PODEJMOWANIE DECYZJI: tuż za ostatnią prostą załączy się scenka, w trakcie której będziesz mieć możliwość podjęcia decyzji. Jej zakończenie, kończy również i rozdział piąty.
Odrzucenie łapówki: nic.
Przyjęcie łapówki: $75,000.