Poradnik do gry - [Opis przejścia - Etap 1] cz. 1 Army of Two: The 40th Day poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Etap rozpoczynasz od beztroskiej przechadzki, idź przed siebie, nie oczekując żadnych starć z przeciwnikami. Po kilkunastu metrach, dotrzesz do kolejnego towarzysza.
Po krótkiej rozmowie, podążaj za nim. |
W trakcie przechadzki uruchomiony zostanie trening, poznasz najbardziej podstawowe mechaniki poruszania się (zmiana kamery, przeskakiwanie przez przeszkody, kucanie, czy system osłon).
Po tym jak krótka scenka dobiegnie końca, trafisz na tyłu budynku, gdzie poproszony zostaniesz o rozmieszczenie nadajników na charakterystycznych skrzynkach na ścianie [1] . Gdy tego dokonasz, poczekaj aż współtowarzysz otworzy kolejną bramę, poczym skieruj się dalej.
CO-OP Info: w przypadku gry z żywym współtowarzyszem, obydwoje musicie zamontować wspomniane urządzenie.
Nieco dalej natkniesz się na kolejna zamkniętą bramę, jednak przed jej otwarciem będziesz zmuszony zniszczyć oddalone skrzynki z charakterystycznymi, czerwonymi lampkami. Wystarczy w nie strzelić. CO-OP Info: skrzynki są dwie, ale nie trzeba przeprowadzać tej czynności w sposób zsynchronizowany. Wystarczy, że jeden gracz dokona aktu wandalizmu. |
Po tym, jak brama zostanie otwarta, pobiegnij za ciemnoskórym towarzyszem. Dotrzesz w ten sposób do windy, gdzie po raz pierwszy uruchomisz ekran modernizowania broni. |
Po wyjściu z windy, będziesz mieć możliwość zobaczenia jak w praniu działa mechanizm zakuwania w kajdanki wrogich jednostek. Bez obaw, za pierwszym razem pomorze Ci współtowarzysz. To on pojmie dowodzącego grupą, a Ty tylko zajmiesz się tymi unieszkodliwionymi [1] .
Nieco dalej, po wejściu na wyższe piętro, dojdzie do identycznej akcji, lecz tym razem to Ty będziesz odpowiedzialny za jej przebieg. W pierwszej kolejności oznacz przeciwników (włączamy GPS i wciskamy "kółko"). Następnie, grając z komputerem, to jemu rozkaż pojmanie dowodzącego (dowódca ma nad swoją głową najbardziej rozbudowane oznaczniki, i to właśnie jego należy w pierwszej kolejności ubezwłasnowolnić). Gdy ten wykona swoją część zadania, ty zajmij się pozostałym [2] .
CO-OP Info: grając z żywym współtowarzyszem, to któryś z was będzie się musiał zająć się jego pojmaniem. Aby tego dokonać, przykucnij i zakradnij się do przeciwnika tak, by Cię nie zauważył. Pamiętaj również, że w trakcie jego trzymania, ten będzie próbował się wyswobodzić i czasami będziesz musiał go uderzyć, by przestał się szamotać (gra poinformuje Cię o przycisku, który będzie za to odpowiada).