Poradnik do gry - [Opis przejścia - Etap 1] cz. 1 Army of Two: The 40th Day poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
![1 - [Opis przejścia - Etap 1] cz. 1 - Army of Two: The 40th Day - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/967/11500015.jpg)
![]() | ![]() |
Etap rozpoczynasz od beztroskiej przechadzki, idź przed siebie, nie oczekując żadnych starć z przeciwnikami. Po kilkunastu metrach, dotrzesz do kolejnego towarzysza.
![]() | Po krótkiej rozmowie, podążaj za nim. |
![]() | ![]() |
W trakcie przechadzki uruchomiony zostanie trening, poznasz najbardziej podstawowe mechaniki poruszania się (zmiana kamery, przeskakiwanie przez przeszkody, kucanie, czy system osłon).
![]() | ![]() |
Po tym jak krótka scenka dobiegnie końca, trafisz na tyłu budynku, gdzie poproszony zostaniesz o rozmieszczenie nadajników na charakterystycznych skrzynkach na ścianie [1] . Gdy tego dokonasz, poczekaj aż współtowarzysz otworzy kolejną bramę, poczym skieruj się dalej.
CO-OP Info: w przypadku gry z żywym współtowarzyszem, obydwoje musicie zamontować wspomniane urządzenie.
![]() | Nieco dalej natkniesz się na kolejna zamkniętą bramę, jednak przed jej otwarciem będziesz zmuszony zniszczyć oddalone skrzynki z charakterystycznymi, czerwonymi lampkami. Wystarczy w nie strzelić. CO-OP Info: skrzynki są dwie, ale nie trzeba przeprowadzać tej czynności w sposób zsynchronizowany. Wystarczy, że jeden gracz dokona aktu wandalizmu. |
![]() | Po tym, jak brama zostanie otwarta, pobiegnij za ciemnoskórym towarzyszem. Dotrzesz w ten sposób do windy, gdzie po raz pierwszy uruchomisz ekran modernizowania broni. |
![]() | ![]() |
Po wyjściu z windy, będziesz mieć możliwość zobaczenia jak w praniu działa mechanizm zakuwania w kajdanki wrogich jednostek. Bez obaw, za pierwszym razem pomorze Ci współtowarzysz. To on pojmie dowodzącego grupą, a Ty tylko zajmiesz się tymi unieszkodliwionymi [1] .
Nieco dalej, po wejściu na wyższe piętro, dojdzie do identycznej akcji, lecz tym razem to Ty będziesz odpowiedzialny za jej przebieg. W pierwszej kolejności oznacz przeciwników (włączamy GPS i wciskamy "kółko"). Następnie, grając z komputerem, to jemu rozkaż pojmanie dowodzącego (dowódca ma nad swoją głową najbardziej rozbudowane oznaczniki, i to właśnie jego należy w pierwszej kolejności ubezwłasnowolnić). Gdy ten wykona swoją część zadania, ty zajmij się pozostałym [2] .
CO-OP Info: grając z żywym współtowarzyszem, to któryś z was będzie się musiał zająć się jego pojmaniem. Aby tego dokonać, przykucnij i zakradnij się do przeciwnika tak, by Cię nie zauważył. Pamiętaj również, że w trakcie jego trzymania, ten będzie próbował się wyswobodzić i czasami będziesz musiał go uderzyć, by przestał się szamotać (gra poinformuje Cię o przycisku, który będzie za to odpowiada).