Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Area 51 - poradnik do gry

Area 51 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 16 | Solucja | Area 51 poradnik Area 51

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

ETAP 16: "The Grays"

1 - Etap 16 | Solucja | Area 51 - Area 51 - poradnik do gry
Poziom rozpoczynasz w futurystycznym pojeździe - Etap 16 | Solucja | Area 51 - Area 51 - poradnik do gry

Poziom rozpoczynasz w futurystycznym pojeździe. Wysiać z niego i udaj się jedyna dostępną drogą. Dojdziesz do urządzenia LS , którego użycie spowoduje otwarcie drzwi (kamera na nie najedzie). Przejdź przez nie i zeskanuj leżący tam "komputer" PS , możesz też pootwierać kapsuły z apteczkami i granatami.

2 - Etap 16 | Solucja | Area 51 - Area 51 - poradnik do gry
Skieruj się teraz da pomieszczenia naprzeciw tego, w którym aktualnie jesteś - Etap 16 | Solucja | Area 51 - Area 51 - poradnik do gry

Skieruj się teraz da pomieszczenia naprzeciw tego, w którym aktualnie jesteś. Tam, zniszcz dwa fioletowe dział LS i przejdź dalej. Unicestwij dwóch strażników i przejdź w lewo. Idąc przez szklany, okrągły tunel dojdziesz do sześciu monitorów PS , wprowadź do bazy danych informacje na temat jednego z nich (uprzednio zabijając bąbelkowe potwory, karabinem bądź granatem).

3 - Etap 16 | Solucja | Area 51 - Area 51 - poradnik do gry
Przechodząc przez jedyne drzwi, wejdziesz do pomieszczenia z dwoma panelami, pierwszy przed wielką szybą LS , a drugi na środku PS - Etap 16 | Solucja | Area 51 - Area 51 - poradnik do gry

Przechodząc przez jedyne drzwi, wejdziesz do pomieszczenia z dwoma panelami, pierwszy przed wielką szybą LS , a drugi na środku PS . Użyj obydwa, a kamera wskaże Ci miejsce kolejnego przedmiotu dającego wprowadzić się do Database.

4 - Etap 16 | Solucja | Area 51 - Area 51 - poradnik do gry
Kontynuując drogę przejdziesz koło sali operacyjnej (gdzie kosmici przeprowadzają badania na człowieku) i dostaniesz się do większego pokoju LS , gdzie zniszcz cztery działa (widać je na załączonym obrazku) - Etap 16 | Solucja | Area 51 - Area 51 - poradnik do gry

Kontynuując drogę przejdziesz koło sali operacyjnej (gdzie kosmici przeprowadzają badania na człowieku) i dostaniesz się do większego pokoju LS , gdzie zniszcz cztery działa (widać je na załączonym obrazku). Po ich dezaktywacji otworzą się dwie pary drzwi, na piętrze i na parterze. Najpierw skieruj się do tych na piętrze i zeskanuj leżący tam przedmiot PS , dopiero wtedy skorzystaj z drugich. Za nimi wejdź na jasne koło na ziemi (winda) i wciśnij guzik.

5 - Etap 16 | Solucja | Area 51 - Area 51 - poradnik do gry
Na górze będziesz zmuszony stoczyć trudną walkę - Etap 16 | Solucja | Area 51 - Area 51 - poradnik do gry

Na górze będziesz zmuszony stoczyć trudną walkę. Kosmita pokazany na krótkim przerywniku LS otoczony będzie osłoną (zmieniającą kolor, w zależności od otrzymanych obrażeń), a sam tworzyć będzie żołnierzy (z fioletowych kulek). Twoim zadaniem będzie zniszczenie osłony, a potem wyeliminowanie reszty. Pod żadnym pozorem nie wolno Ci walczyć na środku sali. Najlepiej ukryj się w bocznych przejściach, za filarem (stań blisko niego), tak by widzieć kosmitę, a część strzelających nie miała Cię na celowniku. Po wygranej bitwie, w jednym z rogów stoi urządzenie PS , użyj go oraz wprowadź do banku danych przedmiot leżący obok niego.

6 - Etap 16 | Solucja | Area 51 - Area 51 - poradnik do gry
Przejdź przez korytarz, do którego drzwi otworzyły się nieopodal miejsca stacjonowania uciążliwego obcego - Etap 16 | Solucja | Area 51 - Area 51 - poradnik do gry

Przejdź przez korytarz, do którego drzwi otworzyły się nieopodal miejsca stacjonowania uciążliwego "obcego". Dotrzesz do pomieszczenia z nowa bronią LS , aby ja podnieść, wyłącz okalającą ją osłonę, guzikiem na nieopodal ulokowanym panelu. Gdy to uczynisz zostaniesz zaatakowany przez chmarę bąbelek, unicestw je nowa spluwą, albo tradycyjnymi środkami (lepiej zwyczajną bronią, bo nowa może się przydać do następnego etapu). Rundę kończysz wchodząc do pojazdu, w którym ją rozpoczynałeś, aby się do niego dostać, otwórz wszystkie kapsuły z potworami za pomocą dwóch komputerów PS .