Badania realizowane w szkole | Podstawy rozgrywki | Anno 1701 poradnik Anno 1701
Ostatnia aktualizacja: 11 września 2019
Badania realizowane w szkole
Remiza strażacka
Remiza strażacka powinna być wynaleziona i wybudowana tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Zabezpiecza ona budynki przed zniszczeniem w wyniku pożaru. Pamiętajcie, iż strażacy gaszą tylko te budynki, które znajdują się w zasięgu remizy i są otoczone drogą.
Maszyna tkacka
Maszyna tkacka zwiększa wydajność pracy wszystkich zakładów tkacza posiadanych przez gracza.
WYBÓR LEWY ( ZALECANY )
Statek kurierski
Statek kurierski umożliwia zamówienie każdego dostępnego towaru. Dostarcza zazwyczaj 80% zamówionych dóbr. Mimo wysokiego kosztu, bywa on bardzo przydatny w dalszej części gry.
Siedziba cechu
Cech zwiększa wydajność budynków produkcyjnych, które znajdują się w jego zasięgu. Niestety przypisać można do niego tylko jeden towar.
WYBÓR PRAWY
Żelazne racje
Na pewien czas obniża o połowę zapotrzebowanie mieszkańców wyspy na żywność.
Dyplom mistrza rzemiosła
Po opracowaniu tej technologii, rzemieślnicy zaczną się szkolić na mistrzów. Po pewnym czasie ukończą szkolenie i będą znacznie bardziej wydajni w swoim fachu.
Badania realizowane w szkole - Gildia Masonów
Kieszonkowiec
Umożliwia okradzenie wroga z części posiadanego przez niego złota.
Pochlebstwo
Umożliwia poprawę stosunków z wybranym oponentem (mała skuteczność).
Demagog
Umożliwia zakłócenie produkcji na wybranej wyspie wroga.
WYBÓR LEWY
Zamachowiec
Umożliwia zniszczenie wybranego budynku wroga
WYBÓR PRAWY ( ZALECANY )
Sabotażysta
Umożliwia zakłócenie dostaw wskazanego surowca.
Badania realizowane w szkole - Budynek handlowy III
Nabrzeże
Zwiększa przestrzeń magazynową i zastępuje magazyn nabrzeżny. Tak naprawdę funkcjonalność tego budynku jest jednak znikoma.
Inżynier
Umożliwia wysadzanie małych skał, co pozwala na zwiększenie przestrzeni pod zabudowę.
Teren kopalniany
Umożliwia eksploatację nieograniczonych złóż marmuru i gliny.
Wydobycie
Umożliwia eksploatację nieograniczonych złóż innych surowców.
Badania realizowane w szkole - Garnizon
Odlewnia armat
Umożliwia produkcję armat (niezbędne jest żelazo).
WYBÓR LEWY ( DLA OBRONNEGO STYLU GRY )
Wieża armatnia
Umożliwia skuteczniejszą obronę przed jednostkami wroga.
Strażnicy wieży
Zwiększa pole widzenia wież.
Milicja
Zwiększa siłę obrony domów.
WYBÓR PRAWY ( DLA OFENSYWNEGO STYLU GRY )
Moździerz
Umożliwia produkcję moździerzy.
Krucjata
Zwiększa siłę bojową jednostek gracza na pewien okres czasu.
Mobilizacja
Redukuje czas werbunku nowych jednostek.