Rozdział 3 - Kierunek - pałac (znowu) | Ankh Serce Ozyrysa poradnik Ankh: Serce Ozyrysa
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Rozdział 3: Kierunek: pałac (znowu)
Ponownie przejmujesz kontrolę nad Assilem. Jesteś w grobowcu i Twoim zadaniem jest wydostać się stąd.
Rozejrzyj się po pomieszczeniu. Znajduje się tutaj (skrzynka pocztowa) (59), którą musisz otworzyć. Dostaniesz (pióra papugi) , który powinieneś użyć na (stopach mumii) (60). Rozpocznij dialog. Niezależnie od wybieranych opcji dialogowych, prędzej czy później mumia odsłoni dla Ciebie wejście do grobowca.
Podnieś (przykrywkę) (61). Wyjmij ze środka (rzeźbę potężnego Setha) , a potem zabierz (pudełko) i znajdującą się za nim (blokadę wielbłąda) . Podnieś z sarkofagu (rozbitą butelkę rumu) oraz (karty do gry) (62). Potem zerwij ze ściany wszystkie (notki) (63). Otwórz kolejną przykrywkę (64) i wyjmij z pudła (kokos) . Dobrzy by było pozyskać papugę. Połóż więc (pudełko) na stole pod klatką dla ptaków, a potem za pomocą (rozbitej butelki rumu) przetnij (linę) (66).
Papuga jest nieprzytomna. Użyj (kokosu) na (zegarze z dzięciołem z Czarnego Lasu) (65), żeby uzyskać (pół kokosa) . Ocuć nim papugę. Teraz wykorzystaj (karty do gry) , aby otworzyć (zniszczoną klatkę) . Podnieś zdrowego (ptaszka w otwartej klatce) . Połącz go w swoim plecaku razem z (notką) : (Czas na spotkanie), a otrzymasz (papugę z wiadomością) .
Wróć się do poprzedniego pomieszczenia i użyj (papugi z wiadomością) na (skrzynce pocztowej) . Po krótkiej cut-scene wyjdź na powierzchnię za pomocą (drabiny z lin) .
Porozmawiaj z przemytnikiem i wyjdź z cmentarza. Teraz musisz przedostać się do pałacu. Niestety wejścia strzeże strażnik. Udaj się więc w pobliże baru i użyj (blokady wielbłąda) na znajdującym się tam (wielbłądzie) . Wejdź do pomieszczenia (rysunek powyżej) i pogadaj z grupką posępnych ludzi po lewej stronie baru.
Porozmawiaj z właścicielami wielbłąda i odbierz od nich (karę) . Udaj się teraz znowu do alejki, w której zaczynałeś grę. Przejdź w stronę pałacu (67). Wręcz Strażnikowi nocnemu (karę) . Wybierz opcję dialogową: (Jak możesz mnie o to...) i wejdź do pałacu.