Wizpig | Walki z bossami | Angry Birds Epic poradnik Angry Birds Epic
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
Wizpig
Wizpig jest dość upierdliwym przeciwnikiem, szczególnie podczas pierwszych starć z bossem. Jego arsenał ataków to:
- Black Storm - wróg przygotowuje się przez dwie tury, by zaatakować obszarowym atakiem, który leczy go za połowę spowodowanych obrażeń. Wróg używa tej umiejętności aż do ostatniego spotkania z nim na swoim zamku - z każdym spotkaniem siła umiejętności rośnie.
- Power up Shroom - zwiększa zadawane obrażenia o 100%, na 3 tury. Umiejętność używana przez bossa jedynie podczas pierwszego spotkania.
- Drain Life - pasywna umiejętność, zwiększająca o 100% skuteczność leczenia Wizpiga. Dysponuje ją aż do ostatniego spotkania (gdy zmienia się w czerwoną świnię).
- Weaken - przeklina wszystkich wrogów (czyli twoje świnie), zmniejszając ich obrażenia o 75% na dwie tury. Cholernie upierdliwa umiejętność - warto trzymać kogoś, kto może ściągnąć wszystkie negatywne efekty z drużyny (np. pierwsza klasa Blues). Boss używa tej umiejętności jedynie podczas 4 spotkania (King Pig's Castle).
- Black Curse - zadaje obrażenia wszystkim twoim ptakom. Dodatkowo, wszystkie twoje ptaki zostają przeklęte - gdy otrzymają obrażenia, to atakująca świnia zostanie uleczona. Efekt utrzymuje się przez 3 tury.
- Black Magic - umiejętność dostępna dla Wizpiga jedynie podczas ostatniej konfrontacji w grze (Wizpig's Castle, Wave 2). Wróg przygotowuje się przez 3 tury, by uderzyć ekstremalnie silnym atakiem we wszystkie twoje ptaki. Bez umiejętności ochronnych większość twoich ptaków padnie na raz od tej umiejętności.
- Consume Spirits - Wizpig konsumuje wszystkie sprzymierzone ku niemu duchy, przywracając 20% zdrowia za każdego ducha. Jeśli chcesz zniwelować to leczenie, rozwal duchy, zanim je wchłonie.
Walka z Wizpigiem jest nie tyle trudna, co upierdliwa i czasochłonna - wróg co chwile sie leczy, a w dodatku często walczył z nim będziesz w towarzystwie innych świń. Najważniejszym jest, byś za wszelką cenę powstrzymał jego ładowane ataki (Black Storm i Black Magic), np. za pomocą ogłuszenia (używając odpowiedniego oręża bądź klasy Barda Matildy).
Sugerowana drużyna to: Red (z klasą Paladin, by móc leczyć sojuszników podczas atakowania wroga, jak i móc ich ochronić), Matilda (najlepiej z klasą Bard, by móc leczyć całą drużynę i ogłuszać wroga) i Blues (w klasie Tricksters, by móc ściągać efekty z wroga i sojuszników).