Dodatkowe - Korzenie zła #1 (cz.1) | Epizod 7 Alone in the Dark poradnik Alone in the Dark
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Dodatkowe: Korzenie zła #1
Będziesz tu dysponował bardzo dużą swobodą działania. Zakładam, że do tej pory nie wybierałeś się do tych miejsc. Poniżej przedstawiam dwie mapki z miejscami, które trzeba będzie zabezpieczać. Następnie przedstawiam szereg porad do każdego miejsca. Oczywiście nie jest tak, że musisz odwiedzić wszystkie te lokacje. Najważniejsze jest to żeby uzbierać 30 punktów. Jeśli natomiast zdecydujesz się na odwiedzenie wszystkich punktów, uzyskasz w sumie 47 punktów.
Uwaga! Nie zapomnij o konieczności zapisywania stanu gry po każdej udanej akcji, szczególnie udało Ci się zniszczyć bardziej oddalone korzenie!
SEKTOR 1
Liczba możliwych do zdobycia punktów: 6 (2+2+2)
Miejsce to miałeś już okazję odwiedzić podczas swojej pierwszej wizyty w Central Parku. Nie możesz z powrotem przeskoczyć na drugą stronę, ale za to pojawia się możliwość skorzystania z dwóch pokazanych na screenie przejazdów. Początkowo były one zablokowane, lecz tym razem spokojnie przedostaniesz się na drugą stronę.
Pojazd zaparkuj przed pokazanym na screenie głównym wejściem do budynku. Skieruj się do środka i obejrzyj krótką cut-scenkę. Zejdź na sam dół aż znajdziesz się w częściowo zalanym korytarzu. Koniecznie zbadaj okolicę, podnosząc w szczególności różnego rodzaju spray'e. Wybuchowe butelki nie będą Ci tu potrzebne.
Udaj się do nieoświetlonego pomieszczenia. Zignoruj atakujące Cię robale i w pierwszej kolejności zajmij się zniszczeniem pokazanego na screenie wylęgowiska. Dopiero teraz rozpraw się z potworami, pomagając sobie latarką.
Ignoruj zniekształcenia obrazu, gdyż są one powiązane z siedliskami zła, które będziesz musiał niszczyć. Pierwsze siedlisko znajduje się niedaleko wylęgarni (screen). Najlepiej użyć tu dowolnego spray'u, choć możesz też rozejrzeć się za wybuchową butelką.
Podejdź teraz do pokazanego na screenie panelu z bezpiecznikami. Rozwiąż poznaną już wcześniej mini-grę, zbliżając do siebie fioletowe kable. Nagrodzony zostaniesz możliwością skorzystania z windy. ZANIM się na to zdecydujesz, zlokalizuj wybuchową butelkę i przygotuj z jej wykorzystaniem ogniste pociski. Wejdź do windy i wybierz podróż na wyższe piętro.
Po znalezieniu się na pierwszym piętrze wybiegnij z windy i udaj się w prawo. W pościg za Tobą wyruszy potwór tworzący szczeliny. Bezpieczny będziesz już w niewielkim korytarzu. Obróć się i skorzystaj z ognistych pocisków żeby pokonać bestię.
Teraz pozostało Ci jedynie zlokalizowanie i zniszczenie dwóch pozostałych siedlisk zła, znajdujących się na tym piętrze. W obu przypadkach warto używać wyłącznie dowolnego spray'u. Budynek możesz opuścić na dwa sposoby - używając ponownie windy lub udając się na balkonik i zsuwając się po wężu ogrodniczym na dół.
SEKTOR 2
Liczba możliwych do zdobycia punktów: 2
Nie musisz tu przesadnie kombinować. Samochód zaparkuj gdzieś nieopodal oznaczonej przez grę strefy. Znajdujące się tu robale możesz całkowicie ignorować. Udaj się w zadaszone miejsce, gdzie odnajdziesz pojedyncze siedlisko (screen). Zniszcz je z wykorzystaniem spray'u lub wybuchowej butelki.