Dotrzyj do statku i nie daj mu wystartować (2) | Misja 10 - Wrak odzyskany poradnik Aliens: Colonial Marines
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dotrzyj do statku i nie daj mu wystartować (część 2)

Powróć do mijanej wcześniej windy. Ustaw się na niej, wejdź w interakcję z panelem kontrolnym i zaczekaj aż zostaniesz przetransportowany na nowe piętro. Skieruj się w stronę pokazanego na powyższym screenie przejścia, przystępując do eksploracji nowej serii korytarzy.

Także i w tej części przemarszu musisz uważać na ksenomorfów-łowców. Najlepiej jest zatrzymywać się za każdym razem gdy usłyszysz dźwięki sugerujące ich obecność, tak by na spokojnie zająć się ich zlokalizowaniem i usunięciem. Koniecznie niszcz też z bezpiecznej odległości wszystkie napotykane jaja obcych, dzięki czemu nie będziesz musiał marnować dodatkowej amunicji (i tracić punktów pancerza) w wyniku starć z facehuggerami.
Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie