Akt 3 - United | Akt 3 | Alan Wake's American Nightmare Alan Wake's American Nightmare poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Ostatni fragment trzeciego aktu zaczynasz w innym miejscu niż wcześniej, bo tuż przed wejściem na teren elektrowni. Od razu też zostaniesz zaatakowany, więc zawczasu się przygotuj.
Kiedy już będziesz wewnątrz, przestaw tylko ostatnią, trzecią wajchę i uważając na prąd wyjdź na zewnątrz terenu elektrowni.
Ponownie napotkasz wrogów, których osobiście naśle Mr. Scratch. Największym zagrożeniem jest dwóch kolesi z piłami mechanicznymi i brak miejsca na manewry z powodu zablokowania przejścia od drugiej strony. Wykonuj jak najwięcej uników i posiłkuj się flarami lub granatami błyskowymi.
Aby wejść do budynku z projektorem ponownie musisz zniszczyć tzw. "mroczne fontanny". Tym razem są aż cztery i wokół nich aż roi się od wrogów. Ale postaraj się nie zwracać na nich uwagi i szybko przemieszczając sie i wykonując uniki świeć tylko na wystające z ziemi rury.
Jeżeli chcesz jeszcze raz porozmawiać z Sereną, to nie wchodź do budynku z projektorem, tylko idź do niej i włącz światło w pomieszczeniu. Jak już znajdziesz się w pomieszczeniu z projektorem, ponownie przestaw zegar tak, by wskazywał godzinę 02:36 nad ranem.
Przewróć kartki kalendarza, aby pokazywał on sierpień (AUG).
Przekręć ramkę z plakatem, żeby był identyczny obrazek jak powyżej.
W drugim pomieszczeniu skieruj światło lampy biurowej na gaśnicę.
Z metalowego regału zabierz szpulę z filmem.
Przejdź do pomieszczenia z projektorem i umocuj szpulę z filmem w odpowiednim miejscu.