Akt 1 - The Scientist | Akt 1 | Alan Wake's American Nightmare Alan Wake's American Nightmare poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Przejdź przez bramę i idź w kierunku wielkiej kopuły na centralnym budynku kompleksu.

Niezależnie od tego, czy po wejściu na teren pójdziesz prosto, czy skręcisz w lewo, pojawią się przeciwnicy. Bez problemu powinieneś jednak sobie z nimi poradzić.

Wejście do głównego budynku jest zamknięte. Skorzystaj z interkomu obok drzwi. Po chwili pojawią się kolejni przeciwnicy. Po ich pokonaniu droga do środka stanie otworem.

Wewnątrz, doktor Meadows opuści windę. Wejdź na nią, wjedź poziom wyżej i porozmawiaj z naukowcem wypytując o wszystkie dostępne tematy.

Po rozmowie będziesz musiał się udać na parking za jednym z mniejszych budynków z kopułą. W bagażniku samochodu doktor Meadows odnajdziesz potrzebny przedmiot.

Po chwili po raz pierwszy pojawią się pająki. Nie są groźne, i aby się ich pozbyć wystarczy poświecić w nie latarką. Uważaj jednak, bo możesz nie zauważyć jak z boku lub z tyłu na wskoczą na Alana.

Wróć do głównego budynku obserwatorium i zamontuj aparat we wskazanym miejscu. Okaże się, że to jeszcze nie wszystko.

Na terenie kompleksu są trzy zawory, które musisz zakręcić w dowolnej kolejności. Jeden z nich znajduje się obok głównego budynku, dwa pozostałe przy mniejszych, wyposażonych w kopuły. Tam również przed ich zakręceniem zostaniesz zaatakowany, więc uważaj.

Po zakręceniu jednego z zaworów pojawi się kolejny poltergeist. Opęta dwa przedmioty, ale pamiętasz już lekcję sprzed restauracji, więc dobrze wiesz, że wystarczy świecić w niego latarką nie zapominając o unikach i ciągłym przemieszczaniu się.

Ponownie wróć do głównego budynku. Przygotuj się teraz na większą walkę, bowiem zewsząd zaczną wyłazić przeciwnicy. Jeżeli zabraknie ci amunicji, pamiętaj o gablocie z jej świeżą dostawą.

Po rozprawieniu się ze wszystkimi wrogami ponownie wjedź windą do doktor Meadows, porozmawiaj z nią i na koniec zabierz wydruk z drukarki.