Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 poradnik Airport Tycoon 2

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2024

Nazwa budynku

Funkcje obiektu

Zalety

Wady

Turnaround 1

1 - Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

wszystkie budynki Turnaround są odpowiedzialne za urządzanie posiłków (czyli catering) dla podróżnych korzystających z firm, z którymi podpisaliśmy kontrakty; pierwszą generację tego budynku radziłbym wymienić przy pierwszej możliwej okazji

 

zajmuje niewiele miejsca, zrozumiałe koszty utrzymania

 

drogi przy stawianiu - 100000$

Turnaround 2

2 - Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

drugopoziomowy Turnaround jest tą odmianą budynku, którą będziesz musiał stawiać możliwie jak najczęściej; większość linii wymaga jeden T2 na własność, dobrze jest mieć co najmniej jeden taki wolny budynek przez dotarciem do końca miesiąca (nowe oferty = konieczność skonstruowania nowych Turnaroundów)

 

to samo co wyżej

 

jeszcze droższy - 200000$

Turnaround 3

3 - Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

wbrew temu co można by się było spodziewać NIE odgrywa on jakiejś znaczącej roli, większość przewoźników wymaga T2, dobrze jest jednak mieć co najmniej jeden T3 dla tych wszystkich, którzy nie wymagają takiego budynku tylko dla siebie

 

6000$ wydawanych na miesięczne utrzymanie Turnaround 3 to wcale nie tak dużo

 

bardzo kosztowny przy zakupie - 300000$

Cargo 1

4 - Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

budynki Cargo są niezbędne jeśli marzy się o zawieraniu kontraktów odbioru towarów, jest to taki lotniskowy magazyn; powinieneś mieć ich dość dużo, na szczęście nie są drogie tak więc buduj je zawsze na zapas; uwaga! niektórzy przewoźnicy odgórnie zaznaczają, iż chcą Cargo 1 a nie 2, miej to na uwadze

 

niewielkie koszty zakupu oraz utrzymania

 

zajmuje trochę powierzchni, niewielka pojemność magazynu

Cargo 2

5 - Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

druga generacja magazynu przydaje się tylkow wtedy, gdy wymagana jest przez danego przewoźnika, w przeciwnym przypadku radziłbym z niej zrezygnować i stawiać więcej Cargo 1; jest to przede wszystkim związane z koszmarnie wysokimi kosztami zakupu

 

znacznie większa pojemność magazynu

 

kilkanaście razy droższy niż Cargo 1!

Cold Storage 1

6 - Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

chłodnia jest kolejnym budynkiem, który należy postawić jeśli myśli się o realizowaniu połączeń towarowych; podobnie jak w przypadku Cargo należy mieć kilka takich budynków w zapasie, nie przesadzaj jednak z ich ilością, bo z racji niemałych kosztów zakupu możesz zbankrutować :-)

 

zajmuje zaledwie kilka pól, tani w utrzymaniu

 

wysokie koszty zakupu, niewielka pojemność właściwej chłodni

Cold Storage 2

7 - Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

jeśli przewoźnicy nie zwracają Ci uwagi na to, którą odmianę chłodni powinieneś im podarować to nie wahaj się tylko stawiaj ten budynek, paradoksalnie jest on ZNACZNIE tańszy od CS1!

 

świetna cena, większa pojemność właściwej chłodni

 

drogi w comiesięcznym utrzymaniu

Hangar 1

8 - Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

i wreszcie ostatni z serii budynków wymaganych do realizacji odbioru towarów, w przypadku hangaru nie musisz zakupywać kolejnych sztuk, jeden taki w zupełności wystarczy

 

nie trzeba budować kolejnych, niskie koszty utrzymania

 

drogi w zakupie, zajmuje sporą ilość pól

Hangar 2

9 - Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

druga generacja hangaru pojawia się pod koniec gry i to właśnie wtedy gdy zacznie Ci już powoli brakować miejsc w pierwszej generacji obiektu; HG2 najlepiej jest dobudować obok HG1 i połączyć ich tyły Apronem a przód Taxiwayem

 

niewiele wyższe koszty utrzymania, potrafi obsłużyć więcej samolotów

 

niezbyt atrakcyjna cena zakupu, jeden z największych budynków w grze

Terminal 1

10 - Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

jeden z dwóch podstawowych terminali

 

niewielkie koszty zakupu

 

tylko 3 Plane Stands

Terminal 2

11 - Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

to samo co wyżej

 

to samo co wyżej

 

to samo co wyżej

Terminal 3

12 - Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

podstawowy model spośród średniej wielkości terminali, radziłbym, abyś dobudował go możliwie jak najszybciej (np. jako drugi terminal)

 

5 Plane Stands przez dłuższy czas wystarcza

 

zajmuje trochę za dużo pól (szerokość)

Terminal 4

13 - Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

świetnie rozwiązany terminal, ma aż 8 Plane Stands a przy tym nie zajmuje zbyt wiele powierzchni, warto rozważyć jego postawienie

 

8 Plane Stands a przy tym niewiele zajmowanego miejsca

 

8 stanowisk = 8 milionów dolarów...

Terminal 5

14 - Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

pierwszy z dwóch gigantycznych terminali, może obsłużyć naraz aż 10 samolotów, niestety, zajmuje bardzo dużą ilość pól

 

10 Plane Stands

 

zajmuje zbyt wiele pól, bardzo drogi przy zakupie

Terminal 6

15 - Część 2 | Budynki w Airport Tycoon 2 - Airport Tycoon 2 - poradnik do gry

 

terminal-gigant, na dodatek świetnie rozwiązany, bardzo fajnie można go wpasować w nawet gęsto zabudowane lotnisko

 

12 Plane Stands!, zajmuje niewielką ilość pól

 

koszmarna cena - 12 milionów dolarów