Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Conan: Hyborian Adventures - pierwsze kroki - poradnik do gry

Age of Conan: Hyborian Adventures - pierwsze kroki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rogue | Klasy Age of Conan Hyborian Adventures poradnik Age of Conan: Hyborian Adventures - pierwsze kroki

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Rogue

Zdecydowanie najbardziej urozmaicona grupa w grze. Jedyne, co łączy jej przedstawicieli, to opanowana do perfekcji sztuka skradania, przez co unikają oni niepotrzebnego rozlewu krwi. Są jedyną grupą, której skradanie nie pochłania staminy. Jeżeli zaatakują jako pierwsi, z ukrycia, zwycięstwo mają niemal w kieszeni. Odwrotnie bywa już nieco gorzej. Przeciwko oponentom atakującym z daleka są praktycznie bezradni ze względu na posiadane lekkie okrycie wierzchnie. Grupa dość prosta w użytkowaniu, nie wymaga większego wysiłku. Z początku dość słaba, przez co może zrazić do siebie.

Barbarian

Barbarzyńca to dość charakterystyczna postać. Wyróżnia się na tle wszystkich klas nastawionych na atak bronią białą. Mimo słabego pancerza atakuje, ile tylko może. Wszystko nadrabia ogromnymi obrażeniami, sporym zasięgiem wykonywanych ataków oraz umiejętnością walki dwoma ostrzami naraz, co pozwala bardzo szybko eliminować kolejnych przeciwników. Czyni to z niego śmiercionośnego zabijakę, a szał bojowy dodatkowo mu pomaga.

W PvP również daje sobie radę. Co prawda przeciwko graczom dalekodystansowym jest praktycznie bez szans, jednak z bliska potrafi narobić niezłego bałaganu. Potrafi bardzo szybko wykańczać wrogów, a umiejętność skradania przechyla szalę zwycięstwa na jego korzyść. Jest nawet w stanie sprostać kilku graczom jednocześnie, o ile posiadają niższy poziom i nie używają ataków z daleka. W party spisuje się bardzo dobrze. Doskonały zarówno na mała bitwę, jak i na ogromną wojnę.

ZALETY

WADY

  1. ogromny zasięg ataku;
  2. ogromne obrażenia;
  3. furia potęgująca obrażenia;
  4. bardzo dobrze radzi sobie przeciwko większej grupie przeciwników;
  5. walka dwoma ostrzami naraz;
  6. bardzo przydatny w party.
  1. słaby pancerz;
  2. kiepsko radzi sobie przeciwko wrogom atakującym z daleka.

Assassin

Zabójca to bardzo ciekawa klasa. Zdecydowanie najbardziej spośród reszty postaci z tego archetypu nastawiony jest na pozostanie w cieniu i unikanie niepotrzebnego rozlewu krwi. Atakuje tylko wtedy, gdy musi i stara się zrobić to szybko i sprawnie. Pomaga mu w tym dość spory współczynnik ilości obrażeń na sekundę (DPS) oraz rozpoczęcie ataku z ukrycia, który to atak często załatwia znaczną część roboty. Bezsilny przeciwko większej grupie. W party nie odgrywa specjalnej roli, jest bardziej dodatkiem ułatwiającym zabijanie.

W PvP nie spisuje się najlepiej. Przeciwko łucznikom i magom jest bezradny, chyba że rozpocznie atak jako pierwszy i z ukrycia. Potrafi także uzależnić typ swoich ataków od przeciwnika - od tego, czy ten jest opancerzony, czy może używa magii. Klasa sama w sobie nie jest zaawansowana i nie wymaga specjalnego wysiłku. Niestety, na wyższych poziomach nie jest już tak fantastycznie i wtedy radzi sobie dość słabo.

ZALETY

WADY

  1. niemalże niepokonany, jeśli zaatakuje pierwszy;
  2. "najcichsza" klasa w grze, omija przeciwników, dzięki czemu mało walczy;
  3. nastawienie na atak przeciwko przeciwnikom mocno opancerzonym bądź używającym magii;
  4. nie wymaga specjalnego wysiłku, klasa łatwa w obsłudze;
  5. przydatny w party.
  1. bardzo słaby pancerz;
  2. bezradny przeciwko większej grupie przeciwników;
  3. kiepsko radzi sobie przeciwko wrogom atakującym z daleka.

Ranger

Jedna z najbardziej śmiercionośnych klas w całej grze. Początkowo jest niepozorna, może nawet zrażać swoją słabością, ale na wyższych poziomach pokazuje na co ją stać. Niesamowicie ogromny współczynnik DPS w atakach na daleki dystans pozwala mu zabijać przeciwników, nim do niego dobiegną. Dodatkowo może ich bezproblemowo uziemiać, przez co nie są w stanie wykonać żadnego ataku, chyba że również posiadają umiejętność walki na dystans. W walce bronią białą może nie zachwyca, lecz dzięki możliwości trzymania tarczy jest w stanie utrzymać się przy życiu i odpierać ataki.

W PvP jest niemal bezkonkurencyjny, podobnie jak w walce przeciwko mobom. Z łatwością radzi sobie z każdym przeciwnikiem, chyba że zostanie zaskoczony lub przygwożdżony przez większą grupę. Czasami bywa jednak trochę za mocny. Jest wspaniałym dodatkiem do party, jest niemalże podstawą grupy, tuż obok lekarza czy tanka.

ZALETY

WADY

  1. genialne radzi sobie w walce na daleki dystans;
  2. bardzo duży DPS na daleki dystans;
  3. nieodzowny w party;
  4. może używać tarcz;
  1. początkowo bardzo słaby, może sprawiać wiele problemów, zniechęcać;
  2. kiepski w walce na bliski dystans;
  3. bezradny przeciwko większej grupie przeciwników;
  4. wymaga cierpliwości oraz umiejętności szybkiego reagowania.