City of Tortage - Rogue (cz.1) | Tortage | Age of Conan Hyborian Adventures poradnik Age of Conan: Hyborian Adventures - pierwsze kroki
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
City of Tortage - Rogue
MAPA: City of Tortage - Night (Rogue)
UWAGI: Rozwijaj umiejętność skradania do maksimum za każdym razem, gdy zdobędziesz kolejny poziom doświadczenia!
Twoim trenerem jest Tina. Znajdziesz ją obok schodów w tawernie (T) . Porozmawiaj z nią, wspominając, że przysłała Cię Nadini celem przypomnienia Ci Twych szpiegowskich umiejętności. Pierwsze zadanie polega na odnalezieniu agenta Ariasa, który pracuje dla króla Conana. Miał on spotkać się w porcie z chłopcem o imieniu Si-Khu - bratem Tiny, lecz ta zaczyna mieć pewne wątpliwości, czy nie jest to zasadzka. Musisz upewnić się, czy wszystko przebiegnie prawidłowo. Skieruj się do miejsca, w którym rozpoczniesz śledzenie Ariasa (1) , tuż za statkiem przerobionym na tawernę. Nieco wcześniej użyj umiejętności skradania, by żaden ze strażników Cię nie zobaczył. Kiedy podejdziesz wystarczająco blisko, wyświetli się krótki przerywnik filmowy.
Zobaczysz, jak strażnicy Czerwonej Dłoni napadają na Ariasa, po czym gdzieś go zabierają. Czym prędzej udaj się do Tiny (T) , by poinformować ją o zaistniałym fakcie. Natychmiast dostaniesz kolejne zadanie, by nie tracić czasu. Tej nocy prawa ręka Stroma - Quesado ma spotkać się z informatorem. Twoim zadaniem jest wdrapanie się na dach pobliskiego domu i podsłuchanie rozmowy, wyłapując wszystkie informacje o Si-Khu. Udaj się w oznaczone na mapie miejsce (2) - skieruj do domu Nadini, po drodze miniesz kilku strażników, więc bądź cały czas w ukryciu, następnie skręć w prawo i po schodkach na górę. Tuż obok drabiny czeka na Ciebie jeden strażnik.
UWAGA: Musisz posiadać minimum 20 punktów umiejętności wspinaczki, by móc wdrapać się na dach!
Kiedy znajdziesz się już na górze, podążaj - cały czas będąc w ukryciu - do kolejnego punktu (3) , gdzie rozpoczniesz podsłuchiwanie rozmowy. Dowiesz się, że chłopiec został otruty, lecz na szczęście został uchroniony przed śmiercią przez innego działacza ruchu oporu. Ulric chciał śmierci Si-Khu, by rozwścieczyć Tinę. Po zakończeniu rozmowy powróć do Tiny i opowiedz jej o wszystkim (T) .
Dostaniesz pochwałę i nagrodę w zamian za uzyskane informacje. Tina wyśle Cię do Ariasa, jednak nim się do niego wybierzesz, porozmawiaj z Si-Khu, który stoi tuż przed wyjściem z tawerny. Wysłuchasz krótkiej opowieści o zwoju, który znalazł jego ojciec i który wręczył mu w obawie przed jego utratą. Zabierz zwój od chłopca i zanieś go Ariasowi, którego znajdziesz na obrzeżach miasta (A) . Dowiesz się wielu kolejnych ciekawych rzeczy, np. o medalionie, który być może, że jest kluczem do całej tej sprawy. Twoim kolejnym zadaniem jest dowiedzieć się, co knuje Mithrelle. W tym celu udaj się do wulkanu (4) , gdzie o szczegóły wypytaj Shenti-Aku.
MAPA: Tortage Volcano - Night
Idź prosto, po prawej są schody, a na dole czyha kilku wrogów. Idź cały czas prosto, przez mostek, aż dojdziesz do kolejnych schodów po prawej. Na dole czeka Cię przeprawa przez kolejny most i nieco długa droga ponownie po schodach w górę. Kiedy dotrzesz do Shenti-Aku (1) , porozmawiaj z nim i wypytaj o Mithrellę. Po zakończonej konwersacji zabij go i opuść wulkan (2) .
MAPA: City of Tortage - Night (Rogue)
Skieruj się do Ariasa (A) . Otrzymasz od niego list, który musisz wręczyć kapitanowi Redikowi. Znajdziesz go w porcie, tuż obok statku (5) . Po wręczeniu listu skierowanego do samego Conana, otrzymasz nagrodę i możesz udać się do swojego trenera (T) w celu otrzymania kolejnego zadania.
UWAGA: Aby otrzymać kolejny quest, musisz osiągnąć 10 poziom doświadczenia!
Jeżeli podczas trybu nocnego nie osiągnąłeś wymaganego levelu, musisz przełączyć się na tryb dzienny w celu wykonania kilku dodatkowych zadań.
Kolejnym zadaniem wyznaczonym przez Tinę jest podmiana zwoju, którego Mithrelle używa do swojego rytuału. Śledząc Ulrica, znajdziesz miejsce, gdzie zwoje są przechowywane, by móc wykraść jeden. Na początek skieruj się pod jego dom (6) - tuż obok mieszkania Nadini. Nie zapomnij nieco wcześniej się ukryć. Ulric będzie miał małą ochronę.
Kiedy już dotrzesz na miejsce, Ulric zacznie kroczyć w stronę mieszkania, z którego skradniesz zwój. Podążaj za nim cierpliwie. Po dotarciu pod sklep Bartholomo poczekaj, aż śledzony przekaże zwój, a następnie się oddali, po czym wejdź do środka. Zabierz leżący na półce zwój, wyjdź i powróć do tawerny (T) , by dostarczyć falsyfikat. Następne zadanie polega na podmianie oryginału, który znajduje się w siedzibie Mithrelle. Idź w kierunku wulkanu, nieco wcześniej natrafisz na miejsce szczególnie chronione przez kilku strażników (7) . Wejdź po schodkach, a następnie wejdź do pomieszczenia.