Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Conan: Hyborian Adventures - pierwsze kroki - poradnik do gry

Age of Conan: Hyborian Adventures - pierwsze kroki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Combosy i umiejętności | Podstawy Age of Conan Hyborian Adventures poradnik Age of Conan: Hyborian Adventures - pierwsze kroki

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Combosy i umiejętności

Zarówno combosy, atrybuty, jak i czary można przenosić na pasek szybkiego dostępu, przeciągając je tam - Combosy i umiejętności | Podstawy Age of Conan Hyborian Adventures - Age of Conan: Hyborian Adventures - pierwsze kroki - poradnik do gry

Zarówno combosy, atrybuty, jak i czary można przenosić na pasek szybkiego dostępu, przeciągając je tam.

1. Lista combosów (na dole tworzą się zakładki dla 20-tu kolejnych poziomów doświadczenia);

2. Lista umiejętności (niemalże identyczna dla każdego archetypu, podstawowe umiejętności takie jak odpoczynek, skradanie się, wypatrywanie, taniec itp.)

3. Lista czarów mających wpływ na naszych przyjaciół (regeneracja zdrowia, zwiększenie siły itp.)

4. Lista czarów mających wpływ na naszych przeciwników (zwiększenie obrażeń, uziemienie itp.)

Drzewko umiejętności

Drzewko jest specyficzne dla każdej klasy - Combosy i umiejętności | Podstawy Age of Conan Hyborian Adventures - Age of Conan: Hyborian Adventures - pierwsze kroki - poradnik do gry

Drzewko jest specyficzne dla każdej klasy. Dostęp do niego jest możliwy dopiero po uzyskaniu 10 poziomu doświadczenia. Masz dostęp do trzech różnych drzewek. Odpowiednie umiejętności zwiększają odpowiednie atrybuty, zwiększają szanse na specjalny atak, wzmacniają obronę. To głównie od odpowiedniego rozdania punktów w drzewku w późniejszym stadium gry Twoja postać rozwinie się pod odpowiednim kątem.

Pasek szybkiego dostępu

1 - Combosy i umiejętności | Podstawy Age of Conan Hyborian Adventures - Age of Conan: Hyborian Adventures - pierwsze kroki - poradnik do gry

1. Drugorzędny pasek szybkiego dostępu;

2. Informacja o ilości klatek na sekundę (płynność gry) oraz pingu (czas dostępu do serwera);

3. Główne przyciski wyprowadzania ciosów (szybki dostęp przez klawisze 1-3);

4. Główny pasek szybkiego dostępu (szybki dostęp przez klawisze 4-0);

5. Informacja o ilości zdobytego/potrzebnego doświadczenia (dolny pasek dla trybu PvP) oraz o liczbie pozostałych przeciwników objętych bonusem uzyskania większej ilości doświadczenia.

System walki i combosów

Walka w Age of Conan nie ogranicza się tylko do wybrania celu. Gra dzięki wykorzystaniu autorskiego silnika nie walczy za Ciebie. Od rozpoczęcia walki do jej zakończenia aktywnie uczestniczysz w tym, co dzieje się na ekranie. Wokół wrogów pojawiają się "tarcze" symbolizujące, które miejsca są chronione, a co za tym idzie - bardziej odporne na ataki. Staraj się uderzać w te miejsca, gdzie aktualnie tarcz nie ma. Do 40 poziomu masz do wyboru trzy ataki - z lewej i prawej strony oraz z przodu (klawisze 1, 2, 3). Później dojdą dwa kolejne - lewy oraz prawy dolny (klawisze Q, E).

Ponadto każdy gracz codziennie dostaje bonus w postaci niewielkiego przyrostu doświadczenia zdobywanego za zabicie 20-tu pierwszych przeciwników w danym dniu o tym samym bądź wyższym levelu.

Wszelkie combosy odblokowują się automatycznie po uzyskaniu odpowiedniego poziomu doświadczenia - Combosy i umiejętności | Podstawy Age of Conan Hyborian Adventures - Age of Conan: Hyborian Adventures - pierwsze kroki - poradnik do gry

Wszelkie combosy odblokowują się automatycznie po uzyskaniu odpowiedniego poziomu doświadczenia. O zaistniałym fakcie zostajesz poinformowany, a nowo odkryty atak pojawia się na dolnym pasku skrótów (w przypadku jego zapełnienia trzeba przeciągnąć nowe ataki ręcznie). Tuż po odpaleniu ataku wyświetla się ikonka obrazująca dany combos, a poniżej początkowo jedna - z biegiem gry ataki będą bardziej wymagające i będą składały się z kilku - strzałka kierunkowa, którą musisz nacisnąć, nim upłynie czas przewidziany na aktywację. Po udanie wprowadzonej kombinacji pokaże się pasek postępu. Jeśli zostaniesz wytrącony z równowagi nim dobiegnie on do końca - atak nie zostanie przeprowadzony. Czasem trafi Ci się atak krytyczny, czyli widowiskowa egzekucja, owocująca tryskająca na ekran monitora krwią.