Opis przejścia - część trzecia - 02 | Advent Rising poradnik Advent Rising
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Pokonaj generała najeźdźców.
Dostajesz nową moc - fala uderzeniowa . Możesz z jej pomocą wywracać wszystkie obiekty i przeciwników w zasięgu. Taktyka walki z przeciwnikiem jest prosta - gdy jesteś atakowany, odskakuj i kryj się za osłonami. Samemu nastaw celownik na przeciwnika i rzucaj nim w baterie po drugiej stronie placu - będą eksplodować. Poprawiaj nową zdolnością (prawy przycisk myszki) i nie ma szans, abyś nie wygrał.
Odeprzyj szturm.
Teraz przygotuj się na falę napastników - na szczęście otrzymasz wsparcie. Uważaj na strzelców poziom wyżej - zrzucaj ich używając unoszenia przedmiotów.
Udaj się na mostek.
Wybiegnij z sali drzwiami po prawej. Następnie skręć w lewo - zignoruj panele, nie działają.
Potem małe pomieszczenie z panelami - jeden przeciwnik - a z niego drzwiami po lewej, do pomieszczenia, gdzie przeciwnik atakuje Cię miotaczem płomieni. Po pokonaniu go wejdź do dużej sali, gdzie zlikwidujesz następnych wrogów.
Następnie wyjdź głównymi drzwiami, zniszcz kolejnego przeciwnika. Wyjdziesz na most - skręć z niego w prawo, wejdź na windę, zaczekaj, aż Olivia, Marina i Twój mentor dołączą, a potem wyjedź wyżej. W obszernym korytarzu czeka oddział najeźdźców.
Wróć do Enoryma.
Skorzystaj z windy na końcu korytarza, by zjechać. Gdy winda stanie, spójrz na drugi koniec sali - zobaczysz przeciwnika, na którym możesz użyć unoszenia przedmiotów . Potem pędź na mostek pośrodku i przejdź przed drzwi.
Kieruj się teraz korytarzami do miejsca, gdzie mijałeś panele. Napotkasz niewielki opór.
Idź w lewo i likwiduj kolejnych najeźdźców na swej drodze. Najpierw jedno pomieszczenie, potem korytarzyk i wkroczysz do dużej hali.
Schwyć pomniejszych wrogów i ciskaj ich w strumienie energii. Z wielkimi musisz poradzić sobie inaczej - na przykład przewracając ich falą uderzeniową lub ciskając granatami.
Po ich pokonaniu w hali pojawi się kilku najeźdźców, a w pomieszczeniu za zamkniętymi dotąd wrotami dwaj Seekers Shock Troopers. Najpierw zajmij się słabszymi. Potem dobiegnij do filaru między wrotami i co kilka chwil wychylaj się, używając fali uderzeniowej . Jak się okazuje, wielkie machiny są na nią bardzo podatne.
Przejdź przez wrota i wejdź do kolejnego pomieszczenia z dwoma wyjątkowo skocznymi najeźdźcami. Najlepsza taktyka to używać fali gdy skaczą w Twym kierunku, a gdy upadną, strzelać ile się da. Możesz też ciskać nimi. To trudna walka, ale da się ją wygrać.
Z pomieszczenia przejdź do zbrojowni - wyekwipuj się w dobrą broń. Wyjdź jedynym wyjściem i zniszcz najeźdźców w korytarzu, z którego wyjdziesz do sali z zaporami laserowymi. Najpierw uderz falą uderzeniową , potem ciskaj wrogów na lasery za pomocą unoszenia przedmiotów .
Za laserami kolejny korytarz pełen wrogów. Po ich rozgromieniu skieruj się do wrót - wejdziesz do hali, gdzie trwa zacięta walka. Zacznij biec do środka.
Ucieknij z rozpadającego się statku.
W tył zwrot i pędem, przez drzwi, w prawo, w prawo i korytarzem. Musisz przeskoczyć rozpadający się korytarz (za drzwiami, które na Twych oczach ulatują).
Teraz w lewo i cały czas prosto, ostatnia lokacja to pokazana na drugim zdjęciu sala. Pobiegnij na jej przeciwny koniec i obejrzyj animację.
Znajdź ocalałych w tonącym wraku
Biegnij do przodu i przeskocz przepaść. Po drugiej stronie skocz przez poręcz i opadnij na dół.
Biegnij do przodu, potem po kładce do zalanego pomieszczenia. Zniszcz przeciwnika, potem korzystając z unoszenia przedmiotów pousuwaj skrzynie i doskocz do drzwi. Wespnij się do góry i wkrocz do przejścia.
Za kolejnymi drzwiami przeciwnik. A potem - droga w dół. Zejdź nieco niżej i obejrzyj się za siebie - z góry widzisz wrogów jak na dłoni. Idealna sytuacja do rzutu granatem lub wykorzystania mocy unoszenia do rozrzucenia ich wokół.
Potem skocz w stronę wodospadu za Tobą - wylądujesz na półce. Z niej spokojnie zeskocz do wody na dnie. Tu dokończ przeciwników. Uważaj na strzelca czającego się w przejściu na górze.
Gdy teren jest już czysty, wdrap się wyżej i po fragmencie wrót dostań na górę. Wejdź w korytarz i idź nim...