Poradnik do gry - Opis przejścia - część pierwsza - 01 | Advent Rising poradnik Advent Rising
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Opis przejścia - część pierwsza
Zacumuj okręt na stacji kosmicznej Luriam
Po obejrzeniu intra otrzymasz proste zadanie pokierowania statkiem kosmicznym. Jest to również pierwszy checkpoint w grze - kolejne pojawiają się przed każdym zadaniem. Skręć nieco w lewo, a potem skieruj się prosto do środka okręgu - znajduje się tam błękitnie lśniący dok stacji. Gdy dolecisz do niego wystarczająco blisko, włączy się animacja.
Spotkaj się z Ethanem w hotelowej poczekalni
Do Ethana wiedzie prosta droga - w lewo, potem korytarzem i prosto, przed podwójne drzwi. Idź przed siebie, wymiń małą sadzawkę i w kolejnym pomieszczeniu podejdź do mężczyzny pod drzwiami - to właśnie on.
Pokonaj marines
Miła konwersacja przy barze zostaje zakłócona przez agresywnych marines - musicie im pokazać, kto rządzi! Najlepsza taktyka to doskok do przeciwnika i celne uderzenia. Gdy zajmujesz się jednym przeciwnikiem, Ethan walczy z drugim. Zaatakują was cztery pary marines. Gdy padnie ostatni, scenka filmowa.
Ukończ trening
Wstęp do tego zadania to checkpoint . Kieruj się w lewo, potem w prawo, a następnie prosto. Ciężkie drzwi (świeci nad nimi żółte światło) zostaną otwarte przez strażnika, potem kolejne. Znajdziesz się w końcu na strzelnicy. Zejdź na niższy poziom.
Najpierw przygotuj sobie broń - na początku nie będziesz musiał jej używać, ale później - owszem. Gdy jedna z lampek zaświeci się na zielono, przekręć kółko myszki (domyślnie), aby celownik znalazł się na niej. Wówczas zaświeci się inna - przekręć kółko, aby ją wskazać. I tak przez kilkanaście sekund. Następnie musisz wskazywać hologramy żołnierzy o tym samym kolorze, co światło lampki. Po wskazaniu strzelaj, póki hologram nie zniknie. Gdy trafisz ostatni, gra zostanie automatycznie zapisana.
Wyjdź z pomieszczenia drzwiami po prawej (od strzelnicy patrząc). Naciśnij dźwignię (klawisz domyślny E). Zobaczysz kolejnego instruktora. Wysłuchaj go, a potem wejdź w korytarz po prawej. Przy jego końcu masz na prawej ścianie broń - pistolet . Weź go, a następnie przejdź przez drzwi.
Biegnij korytarzem do końca. Tam na ścianie po prawej masz karabin - zabierz go i weź do drugiej ręki. Następnie zacznij likwidować pojawiające się hologramy. Po zlikwidowaniu ostatniego otrzymasz poleceni powrotu do instruktora, co też uczyń.
Podczas kolejnego wykładu pojawi się Ethan. Gdy otworzą się drzwi, pobiegnij korytarzem po lewej, zabierając po drodze pistolet ogłuszający . Na znanym Ci już placu boju musisz ogłuszyć czterech marines - trzej są na tym samym poziomie, co i Ty, a jeden na wyższym.
Pokonaj Buda
No cóż, widać, że niektórzy nie umieją przegrywać. Pojedynek sam na sam z Budem możesz rozegrać za pomocą pistoletu ogłuszającego lub po prostu pobić go pięściami. W razie spadku twojego zdrowia korzystaj z wiszących przy drzwiach automatów medycznych .
Idź za Ethanem do statku
Nic dodać, nic ująć - po prostu idź za Ethanem do doków i wejdź na statek. Jedyną czynnością będzie ponowne uruchomienie znanej Ci windy. Jeżeli nie możesz przekroczyć jego progu - przeskocz go.
Zabierz Ethana z miejsca wypadku
Idź prosto, do drzwi z błękitnym neonem. Wejdź w czerwony korytarz i wyjdź drugimi drzwiami.
Po scence filmowej podnieś z podłogi pistolet i kieruj się tą samą drogą, jaką wcześniej szedłeś na ćwiczenia. Za wielkimi drzwiami po prostu zejdź na dół i kieruj się w stronę uciekających ludzi, potem skręć w lewo i przed podwójne drzwi. W korytarzu z ciałami leżą na podłodze dwa pistolety . Dalej w prawo i przez kolejne drzwi.
Odeprzyj napastników i zabierz Ethana do punktu ewakuacyjnego
Napastnicy wdzierają się od lewej strony pomieszczenia - zejdź i idź w tamtym kierunku, a podniesiesz z podłogi granat oraz karabin . Potem nie czekaj, tylko idź na drugą stronę pomieszczenia i przejdź przez drzwi do kolejnego. Tu wesprzyj żołnierzy walczących na dole i idź do drzwi naprzeciw.
Zejdź po schodach na dół - wrota po prawej eksplodują i zaczną się wdzierać kolejni najeźdźcy. Możesz poćwiczyć na nich celność, a potem idź z Ethanem do drzwi na wprost schodów. Z korytarza w prawo, do sali z sadzawką.
Dotrzyj do sektora naukowego stacji
Po scence filmowej otwórz szafkę i zabierz karabin , następnie zaś kieruj się do drzwi po prawej. Czeka Cię ostra przeprawa z najeźdźcami - znajdziesz tu masę broni i nieco granatów. Możesz wykorzystywać porozstawiane tu i ówdzie butle do wywołania eksplozji, które zabijają przeciwników. Niedaleko wejścia jest panel - podejdź do niego i uaktywnij go. Gdy fala napastników przeminie, otworzą się drzwi na końcu korytarza (na lewo od ognia).
W kolejnym korytarzu znajduje się automat medyczny , są również karabiny . Wejdź do kolejnej sali - teraz musisz odpierać ataki z dwóch stron, póki marines nie otworzą drzwi.
Drzwi wylecą z hukiem, a do środka wtargną kolejni obcy - zlikwiduj ich i pędź do korytarza. Potem biegnij prosto - możesz użyć po drodze automatu medycznego .
Wbiegniesz do sali, gdzie marines walczą z kolejnymi napastnikami - możesz ich wspomóc lub skierować się do wrót naprzeciw wejścia. Potem czeka Cię długi bieg do otwartych drzwi - nie obędzie się bez likwidacji dwóch napastników.
Po scence animowanej wesprzyj marines i wybij wrogów w zasięgu wzroku, potem biegnij przez którekolwiek przejście.
Trafisz do auli - na dole masz większego oponenta. Zlikwiduj go, zbiegnij na dół i z drugiej strony auli na górę.
Po kolejnym starciu wybiegnij na górę i kieruj się korytarzem do końca.