Opis przejścia - część piąta - 03 | Advent Rising poradnik Advent Rising
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Po ich wyeliminowaniu przejdź przez wrota i tu czeka Cię kolejna batalia. Idź na lewo - uważaj na wrogów powyżej - strącaj ich, używając swych mocy!
Dotrzyj do serca wulkanu
Po zakończonej walce użyj windy po lewej, by dostać się wyżej. Uważaj, bo jeszcze wyżej może czaić się jakiś niedobitek. Użyj drugiej windy i skieruj do korytarza pełnego wrogów.
Za kolejnymi wrotami znajdziesz się w sercu wulkanu. Podbiegnij do stojącego tam statku - most nad lawą aktywujesz przy użyciu konsoli.
Tu czeka Cię ostry bój z wszystkim przeciwnikami. Używaj swych mocy do pokonania ich. Gdy padnie ostatni, runą skały.
Użyj ich do przedostania się do wyjścia. Po drodze napotkasz słaby opór.
Znajdź Marin
Trafisz teraz do dużej sali, gdzie czeka Cię mrowie przeciwników do eliminacji. Musisz pokonać wszystkich, aby otwarły się drzwi na końcu po prawej.
Przejdź nimi i po starciu w korytarzu dostaniesz się do bloku więziennego. Zeskocz na dół i rozpraw się ze strażnikami. Włączy się wówczas animacja.
Pokonaj Skinwalkera
Skinwalker to potężna, silna i głupia bestia. Zaczekaj, aż wybije dziurę w ścianie i przejdzie do groty obok. Wówczas wskocz tam za nim. Użyj aeon pules , shatter lub też broni, by wprowadzić go w szał - trzymaj się od niego przy tym tak daleko, jak to tylko możliwe. Celuj w głowę bestii. Gdy wpadnie w szał, uderzył pięścią w ziemię i porwie z niej głaz. Wówczas użyj mocy unoszenia przedmiotów , a gdy głaz zostanie ciśnięty w Twoją stronę, użyj tej mocy, by odrzucić go w Skinwalkera. Nie jest to łatwe, lecz spróbuj parę razy. Gdy Skinwalker dostanie głazem głowę, padnie - wówczas strzelaj (którąś z mocy lub z broni) w jego głowę. Dwie-trzy takie operacje i bestia padnie.
Znajdź środek transportu i ucieknij z wulkanu
Środek transportu znajduje się po lewej stronie serca wulkanu. Przebiegnij przez most i skieruj się tam, lub - jeżeli lubisz walkę - najpierw na prawo, aby wyeliminować przeciwników.
Teraz lecimy do przodu, nie stając bez potrzeby. Sama obecność wrogów świadczy o tym, że lecisz dobrą trasą. Miej szczególne baczenie na czołgi, a zaraz po nich na działa. Koniec drogi to platforma chroniona przez dwóch SST oraz kilku piechurów. Zestrzel ich z czołgu, a potem wysiądź z niego i dostań się piechotą do drzwi.
W środku czeka na Ciebie paru oponentów, w tym dwaj Seekers Shock Troopers. Jeżeli nie czujesz się na siłach do walki ze wszystkimi, postaraj się dobiec na druga stronę pomieszczenia i skręć w lewo - są tam drzwi na zewnątrz.
Pobiegnij do windy po lewej stronie i wyjedź nią na górę. Potem bieg na drugą stronę, wyeliminowanie dwóch strażników i zjazd windą na dół. Tu zaatakuje Cię od tyłu strzelec. Gdy z nim skończysz, wskakuj do zaparkowanego czołgu.
Droga prowadzi praktycznie cały czas prosto - będziesz miał na niej do zniszczenia kilka innych czołgów. Na końcu wylecisz na wzgórze, gdzie teren patrolują Seekers Shock Troopers.
Wleć do tunelu, a potem w dół i znów lot nad jeziorem magmy. Na swej drodze napotkasz wiele wrogich czołgów i dział - miej oczy dookoła głowy i staraj się nie chybiać. Jeśli chcesz ujść z życiem, pędź przed siebie.
Na końcu trafisz na generatory. Przeleć pod wytwarzanymi przez nie strumieniami energii i wleć do hali. Nie wychodząc z czołgu wyeliminuj wszystkich wrogów w zasięgu wzroku.
Potem wysiądź z czołgu i idź piechotą do przejścia, które częściowo zawaliło się. Po prawej napotkasz wrogów - wyeliminuj ich i pędź szerokim tunelem. A potem rozeprzyj się wygodnie w fotelu...