Ciężarówki (ciągniki) cz.3 | Ciężarówki | 18 Wheels of Steel Haulin' poradnik 18 Wheels of Steel: Haulin'
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Pacific 357 (Peterbilt 357); * - dla gracza
Sypialny: Tak Cena: 100,500 $ Silniki: - Carter D12 260KM, 800 lb. ft. (10,000$) - Cullare IMS 305KM, 1150 lb. ft. (15,000$) - Cullare IMS 395KM, 1550 lb. ft. (20,000$) |
Pacific 362 (Peterbilt 362)
Sypialny: Nie Cena: 120,500 $ Silniki: - Carter D12 260KM, 800 lb. ft. (10,000$) - Cullare IMS 305KM, 1150 lb. ft. (15,000$) - Cullare IMS 395KM, 1550 lb. ft. (20,000$) |
Pacific 379 (Peterbilt 379)
Sypialny: Tak Cena: 150,500 $ Silniki: - Carter Accent 380KM, 1450 lb. ft. (20,000$) - Carter DX2 600KM, 2000 lb. ft. (30,000$) |
Pacific 385 (Peterbilt 385)
Sypialny: Nie Cena: 140,500 $ Silniki: - Carter D12 260KM, 800 lb. ft. (10,000$) - Destiny Diesel S55 280KM, 800 lb. ft. (15,000$) - Destiny Diesel S55 350KM, 860 lb. ft. (20,000$) |
Pacific 387 (Peterbilt 387); *** - dla gracza
Sypialny: Tak Cena: 230,500 $ Silniki: - Cullare IXS 450KM, 1550 lb. ft. (25,000$) - Destiny Diesel S60 600KM, 1650 lb. ft. (30,000$) - Carter D15 610KM, 2050 lb. ft. (40,000$) - Cullare N14SE 620KM, 2250 lb. ft. (60,000$) |
Stormrage S9513 (Sterling 9513)
Sypialny: Tak Cena: 180,500 $ Silniki: - Destiny Diesel S55 350KM, 860 lb. ft. (20,000$) - Cullare IMS 395KM, 1550 lb. ft. (20,000$) - Cullare IXS 450KM, 1550 lb. ft. (25,000$) |
Volcano 7NV7 (Volvo VN-770)
Sypialny: Tak Cena: 190,500 $ Silniki: - Cullare X22 450KM, 1450 lb. ft. (18,000$) - Cullare IXS 450KM, 1550 lb. ft. (25,000$) - Carter D15 610KM, 2050 lb. ft. (40,000$) |
Whiplash 4900 (Western Star 4900 EX)
Sypialny: Tak Cena: 130,500 $ Silniki: - Destiny Diesel S55 350KM, 860 lb. ft. (20,000$) - Cullare IMS 395KM, 1550 lb. ft. (20,000$) - Cullare IXS 450KM, 1550 lb. ft. (25,000$) |
Whiplash 6900 (Western Star 6900 XD)
Sypialny: Nie Cena: 260,500 $ Silniki: - Carter D12 260KM, 800 lb. ft. (10,000$) - Destiny Diesel S55 280KM, 800 lb. ft. (15,000$) - Destiny Diesel S55 350KM, 860 lb. ft. (20,000$) |
Whiplash 9004 (Western Star 4900)
Sypialny: Tak Cena: 160,500 $ Silniki: - Cullare X22 450KM, 1450 lb. ft. (18,000$) - Destiny Diesel S55 350KM, 860 lb. ft. (20,000$) - Carter 436E 410KM, 1460 lb. ft. (25,000$) |
Oczywiście do tego dochodzą pozostałe części, które możemy modyfikować: skrzynie biegów (w ich przypadku proponuję nie przesadzać z wyborem skrzyń o dużej liczbie przekładni bo zmiana biegów może być cokolwiek denerwująca jeśli nie używamy automatu - trochę sobie wówczas postukamy w klawisze), hamulce (im wyższa skuteczność hamulców - maks. 2.5 - tym są one silniejsze) i opony (im większy rozmiar/szersze tym lepsze).
Podsumowanie:
Dwa najpotężniejsze ciągniki w tej grze (i odpowiednio najdroższe - cena ok. 250,000$) to Kinetic 2T2 (Kenworth T2000) i Pacific 387 (Peterbilt 387), ten drugi tańszy od pierwszego o 10,000$. Obydwa w wersji sypialnej i oczywiście przeznaczone dla nas (*** - dla gracza w opisach) - idiotyzmem jest dawać takie kosztowne cudeńka komputerowym kierowcom.
Jeśli zaś szukamy "średniaka" (** - dla gracza ), zarówno pod względem ceny - do 150,000$ i osiągów (te nawet bardziej niż średnie), to powinniśmy skierować naszą uwagę na dwa wozy: Forerunner 21C (Freightliner Century Class) i Frisk Columbia Sleeper (Freightliner Columbia Sleeper).
Najniższa półka to pojazdy do 100,00$ (jednak z zadowalającymi parametrami), głównie bez kabin sypialnych (czyli przeznaczone * - dla komputera ): Pacific 351 (Peterbilt 351) i Frisk L9C (Ford CLT9000). Nie ma większego sensu dawać komputerowym kierowcom czegoś lepszego jeśli sami w końcu chcemy pojeździć czymś sensownym (gdzieś trzeba oszczędzić kasy). Jeśli szukamy tutaj czegoś dla siebie (sypialnego), tak na początek gry, to wybór powinien paść na Pacific 357 (Peterbilt 357) (* - dla gracza ).