autor: Konrad Serafiński
God of War na telefonie? Płynność rozgrywki. Red Dead Redemption 2 na smartfonie
Spis treści
God of War na telefonie? Płynność rozgrywki
Skoro już ustaliliśmy, że zdecydowanie najlepszym sposobem na zdalną rozgrywkę jest sparowanie pada z urządzeniem (sorry większość użytkowników Androida), przejdźmy do równie ważnego tematu, czyli płynności rozgrywki. Tutaj najwięcej zależy naturalnie od prędkości Waszego połączenia. Sony podaje, że do stabilnej zabawy wystarczy 12 Mb/s. Ja testowałem funkcję na światłowodzie 300 Mb/s (konsola połączona kablem do routera) i w żadnym momencie nie uświadczyłem problemów z płynnością czy opóźnieniami. Jeśli w ogóle wystąpiły większe lagi, to były one na tyle małe, że nie dostrzegłem ich moim ludzkim okiem (a nawet dwoma). Mówię zarówno o wersji na Androida, jak i iOS, a także niezależnie od tego, czy grałem na telefonie, czy na padzie.
Inna sprawa, to artefakty czy piksele, które niekiedy pojawiają się na małym ekranie. Dotyczy to jednak tylko dynamicznych sekwencji, szczególnie w widoku FPP. Co ciekawe, grając w Red Dead Redemption 2 z perspektywy trzeciej osoby nic podobnego mnie nie spotkało. Warto również dodać, że jedynym działającym sposobem na transmitowanie rozgrywki jest połączenie smartfona z tą samą siecią, co konsolę (połączenie szerokopasmowe). Mając tę wiedzę postanowiłem pójść krok dalej (dosłownie). I jeszcze jeden, i jeszcze. Tak wędrując po mieszkaniu, wraz z moim wiernym ekranikiem, testowałem czy dług... odległość ma znaczenie. Ku mojemu zdziwieniu, niezależnie od oddalenia rozgrywka była płynna. Oczywiście nie posiadam pałacu, po którym mógłbym się ganiać, ale niech za gwarancję jakości posłuży typowych rozmiarów M3.
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie