Zostań aktorem pod czujnym okiem Burta Reynoldsa
Reklama oraz nadanie wydawanemu tytułowi odpowiedniego rozgłosu, to według niektórych speców od marketingu fundamenty sukcesu. Z takimi pomniejszymi kampaniami mamy do czynienia na co dzień ...
Reklama oraz nadanie wydawanemu tytułowi odpowiedniego rozgłosu, to według niektórych speców od marketingu fundamenty sukcesu. Z takimi pomniejszymi kampaniami mamy do czynienia na co dzień. W telewizji. Nie rzadko dane jest nam też podziwiać gwiazdy polskiego kina, świata rozrywki oraz sportowców reklamujących najróżniejsze rzeczy – od bułki z bananem, chipsów, odświeżaczy powietrza, po fundusze emerytalne. Coś w tym musi być. Czyż po oglądnięciu jak wasz „ulubiony” aktor ma na sobie śnieżnobiałą koszulę, a jego skarpety lśnią tak jak u innych dzieci, nie chcecie biec w te pędy do sklepu by kupić ten cudowny proszek?
Jak by nie było – wykorzystywanie wizerunku znanych aktorów w spotach reklamowych nie jest rzadkością. W branży elektronicznej rozrywki, również. Dla przykładu zerknijcie na głośne reklamy TV w USA, promujące grę World of Warcraft. W głównych rolach: Mr. T oraz William Shatner.
You’re in the Movies - gra wydawana specjalnie na Xbox’a 360, w której wcielamy się w rolę aktora. Cała rozgrywka skupia się na nas samych dzięki wykorzystaniu kamerki internetowej Xbox Live Vision Camera (dołączanej do zestawu z grą). Nagrywa ona nasze ruchy, które ilustrowane są na ekranie. Dzięki temu mamy możliwość zagrać w niezapomnianych scenach „wyimaginowanych hitów kinowych”. Skoro więc Microsoft serwuje nam grę tak ściśle powiązaną z hollywoodzkim światem, dlaczegóż by nie zatrudnić sławnego aktora, by ją trochę zareklamował?
Burt Reynolds. To jego postać będzie właśnie twarzą tej nowatorskiej gry. Polskim widzom znany chyba najbardziej z takich tytułów jak Wyścig Cannonball, czy też Mistrz kierownicy ucieka. Aktor mający na swoim koncie ogrom tytułów, grając w nich czasem mniejsze lub większe role jest według Microsoft’u - idealnym kandydatem promującym You’re In the Movies. Jak donosi zagraniczna prasa - „W reklamach zobaczymy Burt’a Reynolds’a, mogącego poszczycić się wyjątkowo długą i błyskotliwą karierą, występując w więcej niż 90 filmach, zaprezentuje graczom jak można zostać prawdziwą gwiazdą, zmieniając tylko własny pokój w studio nagrań rodem z Hollywood i zapraszając do zabawy przyjaciół oraz rodzinę.”
Sam Reynolds bardzo ochoczo podchodzi do całej kampanii. „To wspaniale, iż mogę podzielić się ze wszystkimi moim doświadczeniem aktorskim. You’re In the Movies na Xbox’a 360 pozwoli wam w zaciszu domowym, wraz z przyjaciółmi i rodziną zakosztować prawdziwego kina, w waszej dowolnej aranżacji.” – mówi.
Premiera światowa już 18 listopada. Może warto spróbować? W końcu, czego się nie robi dla fanów! Zatem, biegiem do studia!