Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 grudnia 2009, 14:20

autor: Adrian Werner

Zombie Driver wyjechał na rynek

Polska ekipa z EXOR Studios (znana z doskonałego moda D.I.P.R.I.P) wypuściła właśnie swoją pierwszą komercyjną grę: Zombie Driver. Tę inspirowaną Grand Theft Auto oraz Carmageddonem produkcję można już nabyć w dystrybucji cyfrowej na serwisach Steam oraz Gamersgate.

Polska ekipa z EXOR Studios (znana z doskonałego moda D.I.P.R.I.P) wypuściła właśnie swoją pierwszą komercyjną grę: Zombie Driver. Tę inspirowaną Grand Theft Auto oraz Carmageddonem produkcję można już nabyć w dystrybucji cyfrowej na serwisach Steam oraz Gamersgate.

Zombie Driver wyjechał na rynek - ilustracja #1

Zombie Driver to szalona samochodowa gra akcji, w której od hord zombie dzieli nas jedynie szyba i maska naszego samochodu. Podczas zabawy przyjdzie nam wypełnić 17 różnorodnych misji, każda pełna zadań pobocznych. Zasiądziemy za kierownicą jednego z 7 pojazdów, w tym jednego ukrytego super samochodu. Każdy z nich można uzbroić w działka maszynowe, miotacze ognia, wyrzutnie rakiet a nawet broń kinetyczną. Zarówno wehikuły jak i broń będziemy mogli trakcie rozgrywki tuningować. Krwiożerczych kierowców ucieszy możliwość skorzystania z rozbudowanego systemu combosów, premiującego efektowne rozjeżdżanie martwiaków. Akcja gry toczy się w sporych rozmiarów mieście, które będziemy swobodnie zwiedzać, choć niektóre jego części będą niedostępne do czasu wypełnienia przez gracza odpowiedniego zadania. Lokacje jakie przyjdzie nam podziwiać obejmują bazę wojskową, przystań, dystrykt przemysłowy, centrum, park, lotnisko oraz dworzec kolejowy.

Zombie Driver wyjechał na rynek - ilustracja #2

Zombie Driver powstał w oparciu o silnik graficzny Ogre3D, a do fizyki wykorzystano dobrodziejstwa PhysX. Gra dostępna jest już do nabycia na serwisach Steam i Gamersgate za 8,99 euro (w przeliczeniu niecałe 37 złotych). Dodatkowo, jeśli dokonamy zakupu w pierwszym z tych sklepów otrzymamy dostęp do 12 Osiągnięć.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej