Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 marca 2007, 07:38

Zobacz różnice pomiędzy DirectX 9 i DirectX 10 w grze Age of Conan: Hyborian Adventures

Firma FunCom opublikowała wczoraj cztery obrazki z gry Age of Conan: Hyborian Adventures, które pozwalają porównać oprawę wizualną wyżej wymienionego programu w oparciu o wersje na DirectX 9 i DirectX 10.

Firma FunCom opublikowała wczoraj cztery obrazki z gry Age of Conan: Hyborian Adventures, które pozwalają porównać oprawę wizualną wyżej wymienionego programu w oparciu o wersje na DirectX 9 i DirectX 10.

Chociaż tytuły reprezentujące gatunek MMORPG z reguły nie oferują fajerwerków wizualnych na miarę najnowszych gier akcji, to jednak poniższe obrazki udowadniają, że różnice w jakości grafiki są i to niemałe. Zresztą, zobaczcie sami (po kliknięciu na obrazek, wyświetli się jego powiększenie):

Zobacz różnice pomiędzy DirectX 9 i DirectX 10 w grze Age of Conan: Hyborian Adventures - ilustracja #1

DirectX 9

Zobacz różnice pomiędzy DirectX 9 i DirectX 10 w grze Age of Conan: Hyborian Adventures - ilustracja #2

DirectX 10

Zobacz różnice pomiędzy DirectX 9 i DirectX 10 w grze Age of Conan: Hyborian Adventures - ilustracja #3

DirectX 9

Zobacz różnice pomiędzy DirectX 9 i DirectX 10 w grze Age of Conan: Hyborian Adventures - ilustracja #4

DirectX 10

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej