autor: Marek Grochowski
Zobacz, jak promuje się w Polsce Halo 3!
Choć nasz kraj nie jest potentatem, jeśli chodzi o reklamę produktów z branży elektronicznej rozrywki, z premierą każdego kolejnego hitu widać w tej materii znaczne postępy. O tym, jak można promować w Polsce swój sztandarowy tytuł, daje dobitnie poznać rodzimy oddział Microsoftu, wydawcy Halo 3.
Choć nasz kraj nie jest potentatem, jeśli chodzi o reklamę produktów z branży elektronicznej rozrywki, z premierą każdego kolejnego hitu widać w tej materii znaczne postępy. O tym, jak można promować w Polsce swój sztandarowy tytuł, dał dobitnie poznać rodzimy oddział Microsoftu, wydawcy Halo 3.
Za sprawą wymienionej firmy miejsca użyteczności publicznej w największych miastach nadwiślańskiego państwa zaroiły się dzisiaj od tablic, upamiętniających… śmierć 143 Spartan, którzy 17 lipca 2552 r. bronili swych miejscowości przed atakami Sił Sprzymierzonych. Jakkolwiek informacje umieszczone na tajemniczych przedmiotach nie mają zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością, przyozdabiające je logo Halo 3 jasno sugeruje, że mamy do czynienia z nietypowymi reklamami.
Dla uzyskania lepszego efektu pod tablicami umieszczono nawet znicze oraz kwiaty. Zabieg ten sprawił, że wywieszki spotkały się z zainteresowaniem nie tylko ze strony graczy, ale również innych, przechadzających się po Krakowie czy Warszawie, ludzi.
Przypominamy, że polska premiera Halo 3 odbędzie się już w najbliższą środę. Po więcej informacji na temat projektu zapraszamy do naszej Encyklopedii.