autor: Marcin Skierski
Zobacz jak kilka lat temu miało wyglądać Diablo III
Podczas gdy wciąż żyjemy spekulacjami na temat tegorocznej premiery Diablo III, warto cofnąć się o kilka lat i zobaczyć, jak produkcja Blizzarda prezentowała się we wczesnej fazie dewelopingu.
Podczas gdy wciąż żyjemy spekulacjami na temat tegorocznej premiery Diablo III, warto cofnąć się o kilka lat i zobaczyć, jak produkcja Blizzarda prezentowała się we wczesnej fazie dewelopingu.
Na łamach serwisu Kotaku pojawiła się galeria składająca się z kilkunastu zdjęć przedstawiających wersję gry, nad którą prace zostały anulowane w 2005 roku. Zdecydowano wtedy, że projekt nie stoi na odpowiednio wysokim poziomie, w związku z czym postanowiono rozpocząć jego tworzenie niemal od nowa.
Patrząc na udostępnione screeny, całość rzeczywiście wygląda inaczej niż obecnie. Przede wszystkim kolorystyka poszczególnych lokacji była dużo bardziej stonowana i nie atakowała oczu taką feerią barw, jak w aktualnie tworzonym produkcie. Jeśli pierwotny koncept zostałby zaakceptowany, zamiast mrocznych obszarów do zwiedzania otrzymalibyśmy środowiska o takich nazwach jak Anielskie Ziemie, czy Niebo.
Najbardziej zauważalnym pomysłem pozostałym po wcześniejszej wizji dewelopera jest trójwymiarowy świat gry. Na zdjęciach widzimy, że najprawdopodobniej możliwe było przybliżanie i oddalanie kamery, a wszelkie obiekty to bryły w 3D.
Część z zaprezentowanych screenów prezentujemy w tej wiadomości, ale jeśli chcielibyście zobaczyć ich więcej, zapraszamy do pełnej galerii. Jak oceniacie zmiany, które zaszły w ciągu ostatnich kilku lat w Diablo III? Ich finalny efekt sprawdzimy wprawdzie dopiero po premierze pełnej wersji, ale już teraz można pokusić się o wstępny werdykt, która z wizji wirtualnego świata jest tą właściwszą dla tego tytułu.