Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 lutego 2009, 11:43

autor: Filip Grabski

Znamy wymagania sprzętowe Tom Clancy’s HAWX

Gatunek podniebnych strzelanin z prawdziwymi, współczesnymi maszynami do niedawna znajdował się w stanie niemal agonalnym. Wraz z nadchodzącą premierą HAWX się to zmieni.

Gatunek podniebnych strzelanin z prawdziwymi, współczesnymi maszynami do niedawna znajdował się w stanie niemal agonalnym. Wraz z nadchodzącą premierą HAWX się to zmieni.

Od kilku dni posiadacze X360 mogą sprawdzać tytuł w akcji dzięki udostępnionej wersji demonstracyjnej, pecetowcy muszą zaczekać jeszcze kilka dni. Demo HAWX pozwoli wam przekonać się, czy gra przypadnie wam do gustu i jak się będzie sprawować na waszych maszynach. A według Ubisoftu, by zagrać, potrzebować będziecie:

  1. CPU: Intel Pentium 4 2.0 Ghz/ AMD Athlon XP 2000+,
  2. RAM:Znamy wymagania sprzętowe Tom Clancy’s HAWX - ilustracja #11 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista,
  3. Grafika: 128 MB z Shaderami 2.0,
  4. HDD: 7 GB,
  5. System:Znamy wymagania sprzętowe Tom Clancy’s HAWX - ilustracja #2Windows® XP (z dodatkiem Service Pack 3) lub Windows Vista® (z dodatkiem Service Pack 1).

Nie ma wątpliwości, że są to wymagania absolutnie minimalne i prawdopodobnie wystarczą jedynie do samego uruchomienia gry. Do komfortowej zabawy z rozsądnymi detalami potrzeba będzie maszyny dużo mocniejszej, ale miło wiedzieć, że teoretycznie gra uruchomi się na wiekowych już komputerach. Gdy tylko poznamy wymagania rekomendowane, poinformujemy was o tym. Premiera gry już na początku marca.

Znamy wymagania sprzętowe Tom Clancy’s HAWX - ilustracja #3
Takie to duże i nie trafiłeś?!

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej