autor: Szymon Liebert
Znamy wymagania sprzętowe strzelanki autorów 3DMarka
Firma Futuremark Games podzieliła się wymaganiami sprzętowymi swojej najnowszej produkcji – Shattered Horizon - czyli sieciowej strzelanki rozgrywanej między innymi w stanie nieważkości. Autorzy popularnego programu 3DMark stawiają na oryginalną mechanikę rozgrywki i widowiskową oprawę wizualną, która najwyraźniej będzie wymagała całkiem porządnego komputera.
Firma Futuremark Games podzieliła się wymaganiami sprzętowymi swojej najnowszej produkcji – Shattered Horizon - czyli sieciowej strzelanki rozgrywanej między innymi w stanie nieważkości. Autorzy popularnego programu 3DMark stawiają na oryginalną mechanikę rozgrywki i widowiskową oprawę wizualną, która najwyraźniej będzie wymagała całkiem porządnego komputera.
Szef Futuremark - Jukka Mäkinen - powiedział, że w kwestii możliwości graficznych pecety zostawiają konsolową konkurencję daleko w tyle. Z tego względu autorzy nie musieli uciekać się do żadnych kompromisów i mogli zrealizować swoją wizję, co dotyczy nie tylko oprawy wizualnej, ale i struktury zabawy. Autorzy przekonują też do zmiany systemu operacyjnego na Windowsa 7.
Minimalne i rekomendowane wymagania prezentujemy poniżej. Jak widać, produkcja będzie wymagała solidnego sprzętu. W grze przeniesiemy się bezpośrednio do przestrzeni kosmicznej, aby zawalczyć o przetrwanie. Dwie frakcje będą toczyły potyczki w wyjątkowo nietypowych warunkach - pomiędzy fragmentami zniszczonego księżyca, stacji kosmicznych i asteroidów.
Wymagania minimalne:
- Procesor: Core 2 Duo E6600 lub Athlon64 X2 5600+
- Pamięć operacyjna: 2 GB
- Karta grafiki: 256 MB (GeForce 8800GT lub Radeon HD 3870)
- Dysk twardy: 1.5 GB
- System operacyjny: Windows Vista/7 (brak wsparcia dla Windowsa XP i DirectX 9)
Wymagania rekomendowane:
- Procesor: Core 2 Quad Q6600 lub Phenom II X4 940
- Pamięć operacyjna: 2 GB
- Karta grafiki: 512 MB (GeForce GTX 260 lub ATI Radeon HD 4870)
- Dysk twardy: 1.5 GB
- System operacyjny: Windows Vista/7 (brak wsparcia dla Windowsa XP i DirectX 9)