Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 września 2004, 07:21

Zaprojektuj logo wytwórni filmowej do The Movies!

Studio LionHead ze słynnym twórcą gier komputerowych, Peterem Molyneuxem na czele, ogłosiło konkurs na zaprojektowanie logo wytwórni filmowej, które ma szansę trafić do nadchodzącej wielkimi krokami strategii ekonomicznej o nazwie The Movies.

Studio LionHead ze słynnym twórcą gier komputerowych, Peterem Molyneuxem na czele, ogłosiło konkurs na zaprojektowanie logo wytwórni filmowej, które ma szansę trafić do nadchodzącej wielkimi krokami strategii ekonomicznej o nazwie The Movies.

Idea jest bardzo prosta. Każda wytwórnia firmowa, którą będzie można zarządzać w The Movies, posiada swoje unikalne logo. Znak graficzny pojawia się niemal wszędzie: na ubraniu pracowników, wieży ciśnień, flagach, Twojej oficjalnej stronie i oczywiście tam, gdzie to najważniejsze: w filmach. Gracz będzie miał do wyboru kilkadziesiąt znaków graficznych przygotowanych przez twórców gry, ale nie tylko. Ogłoszony właśnie konkurs pozwoli zaprojektować swoje własne logo. Jeśli znajdzie ono uznanie u włodarzy firmy, trafi ono do pełnej wersji programu.

Zaprojektuj logo wytwórni filmowej do The Movies! - ilustracja #1

Projekty o wielkości 256x256 pikseli w formacie gif, tiff, tga i png, przyjmowane będą do 20 października. Logo nie powinno zawierać nazw ani jakichkolwiek znaków tekstowych – liczy się tylko symbol graficzny. Oczywiście, praca nie może nawiązywać do istniejących na rynku produktów oraz musi być w pełni oryginalna. Więcej informacji na ten temat znajdziecie na specjalnie przygotowanej przez LionHead Studios stronie internetowej.

The Movies to gra strategiczno-ekonomiczna, w której przenosimy się do Hollywoodu (akcja gry obejmuje okres do roku 1900 do roku 2010) i zaczyniamy robić karierę jako debiutujący producent filmowy. Podstawowym celem gry jest stworzenie uznanego w świecie i dobrze prosperującego finansowo studia filmowego. W tytule tym uwzględniono i szczegółowo odtworzono wszystkie aspekty pracy producenta filmowego na przestrzeni ponad 100 lat istnienia filmu, w tym postęp technologiczny, zmiany zainteresowań odbiorców, itp. Zaczynamy od tworzenia niemych, czarno-białych filmów przy pomocy archaicznej, z dzisiejszego punktu widzenia, technologii, a kończymy na produkcji nowoczesnych, wysoko budżetowych super-produkcji, z oszałamiającymi efektami specjalnymi i wielkimi gwiazdami w rolach głównych. Szerzej o The Movies można poczytać w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej