Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 października 2007, 15:18

autor: Piotr Doroń

Zapoznaj się z wymaganiami sprzętowymi Unreal Tournament III!

Nic tak nie rozpala umysłów graczy pecetowych, jak porównywanie oficjalnych wymagań sprzętowych długo oczekiwanej pozycji z aktualną konfiguracją posiadanego komputera. Obstawiamy zatem, że ujawnione właśnie przez Midway i Epic Games minimalne oraz rekomendowane wymagania gry Unreal Tournament III cieszyć się będą szczególnie wielkim zainteresowaniem.

Nic tak nie rozpala umysłów graczy pecetowych, jak porównywanie oficjalnych wymagań sprzętowych długo oczekiwanej pozycji z aktualną konfiguracją posiadanego komputera. Obstawiamy zatem, że ujawnione właśnie przez Midway i Epic Games minimalne oraz rekomendowane wymagania gry Unreal Tournament III cieszyć się będą szczególnie wielkim zainteresowaniem.

Z naszej strony pragniemy zauważyć, że zarówno pierwsze, jak i drugie nie przytłaczają i pozwalają nie utracić nadziei na płynną rozgrywkę wielu użytkownikom komputerów osobistych. Oto one:

Wymagania minimalne:

  • System operacyjny: Windows XP SP2 lub Windows Vista;
  • Procesor: 2 GHz (single core);
  • RAM: 512 MB;
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce 6200 lub ATI Radeon 9600;
  • Miejsce na dysku twardym: 8 GB.

Wymagania rekomendowane:

  1. System operacyjny: Windows XP SP2 lub Windows Vista;
  2. Procesor: 2,4 GHz (dual core);
  3. RAM: 1 GB;
  4. Karta graficzna: NVIDIA GeForce 7800GTX lub ATI Radeon X1300;
  5. Miejsce na dysku twardym: 8 GB.

Przypominamy, że światowa premiera pecetowej wersji Unreal Tournament III odbędzie się w listopadzie. Tuż przed nią opublikowana zostanie także oficjalna demonstracja gry. Pragniemy ponadto zwrócić uwagę na fakt, że w najnowszą produkcję Epic Games zagrają także posiadacze konsol PlayStation 3 oraz Xbox 360. Wszystko wskazuje jednak na to, że taką możliwość otrzymają oni dopiero w przyszłym roku.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej