Zapowiedziano trzeci dodatek do The Guild 2
Firma JoWooD Entertainment zapowiedziała oficjalnie nowy, samodzielny dodatek do strategicznej gry fabularnej The Guild 2, wydanej oryginalnie w 2006 roku. Wraz z The Guild 2 – Renaissance otrzymamy okazję zapoznania się ze zmianami, jakie w świadomości ludzi i konstrukcji świata wprowadziła epoka Odrodzenia.
Firma JoWooD Entertainment zapowiedziała oficjalnie nowy, samodzielny dodatek do strategicznej gry fabularnej The Guild 2, wydanej oryginalnie w 2006 roku. Wraz z The Guild 2 – Renaissance otrzymamy okazję zapoznania się ze zmianami, jakie w świadomości ludzi i konstrukcji świata wprowadziła epoka Odrodzenia.
W ramach The Guild – Renaissance twórcy zaoferują graczom możliwość ukończenia dwóch nowych scenariuszy o nazwach: The Alps oraz The Free Republic of the Netherlands. Nie zabraknie również dodatkowych profesji, które jak doskonale wiemy mają niebagatelny wpływ na samą rozgrywki, której rozwój jest w sporym stopniu nieliniowy i zależny od poczynań gracza. Wśród dziewięciu nowych zawodów znajdzie się m.in. najemnik, artysta, bankier, młynarz, murarz oraz karczmarz.
Zmiany dotkną także mechanikę rozgrywki, w tym walki. Będą one podyktowane przede wszystkim znacznie większym rozmiarem map, które w niektórych przypadkach pod względem obszaru będą przewyższać dotychczasowe lokacje nawet czterokrotnie. Na terenie tych ostatnich nierzadko napotkamy dziką zwierzynę oraz zdecydowanie liczniej występujących bohaterów niezależnych funkcjonujących w oparciu o poprawioną S.I.
W trzecim rozszerzeniu do The Guild 2 ujęte zostaną również niedostępne wcześniej budynki, odmieniony system sądowniczy, a także zupełnie nowa ścieżka dźwiękowa, nagrana od podstaw z myślą o renesansowym dodatku. Gracz poprzez swoje działania będzie mógł także doprowadzić do uzyskania specjalnego tytułu nadawanego przez samego Króla.
Premiera The Guild 2 – Renaissance odbędzie się do końca czerwca bieżącego roku.