autor: Krzysztof Nieradko
Zapowiedziano surrealistyczne The Endless Cylinder na silniku UE4
Carlos Bordeaux, jeden z założycieli studia ACE Team odpowiedzialnego chociażby za Zeno Clash czy Abyss Odyssey, zapowiedział swój niezależny, surrealistyczny projekt tworzony na bazie silnika Unreal Engine 4 – grę The Endless Cylinder. Znamy kilka szczegółów dotyczących tej osobliwej produkcji.
Wyglada na to, że do grona cudacznych i tym samym niezwykle interesujących produkcji już wkrótce zaliczyć będziemy mogli także grę The Endless Cylinder – niezależny projekt jednego z założycieli studia ACE Team. Carlos Bordeaux, bo o nim właśnie mowa, ujawnił kilka interesujących szczegółów związanych z tą niecodzienną produkcją, jak również upublicznił niewielki fragment z rozgrywki.
The Endless Cylinder będzie trzecioosobową grą przygodową. Wcielimy się w niej w rolę małego i bezradnego potworka, który wykluł się w nieprzyjaznym świecie pełnym niebezpieczeństw. I mówiąc tu o czających się na nas zagrożeniach nie mam wyłącznie na myśli innych przedziwnych stworów, ale również… ogromny cylinder, który nieustannie się przetacza, niszcząc wszystko na swojej drodze. Tytuł powstaje przy wykorzystaniu silnika Unreal Engine 4, dzięki któremu będzie w stanie zapewnić bardzo ładną oprawę wizualną. Co ciekawe, sam autor pracuje nad grą już od jakiegoś czasu, jednak nie wie jeszcze, w jakim kierunku podąży, tworząc The Endless Cylinder. Warto nadmienić, że oprócz niego pieczę nad omawianym tytułem sprawuje również zajmujący się muzyką Patrizio Menses, a także programista - Leonardo Beneducci.
U góry tej wiadomości znajdziecie krótki gameplay z omawianego tytułu. Gra jest jeszcze we wczesnej fazie rozwoju, jednak – jak zapewnia Carlos Bordeaux – atmosfera i niektóre docelowe elementy rozgrywki można już zobaczyć na wspomnianym nagraniu. Data premiery, jak również platformy sprzętowe pozostają na razie nieznane.
A co Wy myślicie o tym nieco ekscentrycznym projekcie?