Zapowiedziano kreskówkowe MMO Red Stone 2: Adventurers of Prominance
A targach G*Star 2012 studio L&K Logic ujawniło grę Red Stone 2: Adventurers of Prominance, czyli kontynuację popularnego MMORPG z 2004 roku. Produkcja zaoferuje m.in. system walki koncentrujący się na współpracy między członkami drużyny oraz rozbudowany aspekt PvP.
W 2004 roku na rynku azjatyckim zadebiutowało MMORPG Red Stone, a trzy lata później wydano wersję anglojęzyczną. Gra zyskała sporą grupę fanów i do dzisiaj może się pochwalić liczną społecznością. Teraz twórcy, czyli ludzie ze studia L&K Logic, ujawnili kontynuację na targach G*Star 2012 i okazała sie ona jednym z najciekawszych projektów obecnych na tej imprezie.
Gra otrzymała tytuł Red Stone 2: Adventurers of Prominance. Autorzy nie poszli popularną obecnie drogą wzorowanych na zręcznościówkach systemów walki i zamiast tego postawili na system bitewny przypominający typowe hack-n-slash w stylu Diablo. Szykowanych jest sześć klas postaci - Żołnierz, Magiczny Żołnierz, Wojownik, Berserker, Czarnoksiężnik i Wilkołak. Gra umożliwi walkę zarówno ze sztuczną inteligencją (PvE), jak i toczenie pojedynków z innymi graczami (PvP). Ten drugi aspekt będzie znacznie bardziej rozbudowany niż w pierwszej części i poza małymi bójkami umożliwi również rozgrywanie prawdziwych wojen o kontrolę nad terytorium w ramach Realm vs Realm.
Mechanika starć położy duży nacisk na współpracę między członkami drużyny. Sporo kombosów wymagać ma aktywności kilku postaci jednocześnie. Pojawi się również odrębny system umiejętności, z których skorzystać będą mogły jedynie całe grupy bohaterów. Grafika otrzymana jest w lekko kreskówkowym stylu wzorowanym na japońskich produkcjach animowanych. Wybranie takiej stylistyki nie dziwi, gdyż pierwsza część zdobyła sporą popularność w Kraju Kwitnącej Wiśni.
Red Stone 2: Adventurers of Prominance powstaje wyłącznie z myślą o pecetach. Beta testy ruszą w przyszłym roku. Nie ujawniono jeszcze planów wydania gry na zachodzie, ale jest to tylko kwestią czasu. Pierwsza część byłą bowiem rzadkim przypadkiem koreańskiego MMORPG, które zdobyło większą popularność w Stanach Zjednoczonych, Japonii i Europie niż w ojczystym kraju. Dlatego ludzie ze studia L&K Logic podkreślają, że kontynuacja opracowywana jest tak, aby maksymalnie ułatwić lokalizację na inne języki.