Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 maja 2013, 06:10

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano Chaos Domain - strzelankę inspirowaną serią Contra

Zespół Holy Warp zapowiedział pecetową strzelankę Chaos Domain. Produkcja wzorowana jest na serii Contra oraz grze Abuse i powstaje w oparciu o technologię Unreal Engine 3.

Niezależne studio Holy Warp zapowiedziało platformówkową strzelankę Chaos Domain. Gra wzorowana jest na konsolowej serii Contra i zmierza na pecety oraz urządzenia mobilne. Premiera nastąpi jesienią tego roku. Autorzy próbują dostać się na serwis Steam za pośrednictwem usługi Greenlight.

  1. Chaos Domain – strona oficjalna gry
  2. Chaos Domain na Steam Greenlight

Akcja gry toczyć się będzie w dalekiej przyszłości, na pokładzie gigantycznego statku kosmicznego. Jednostkę opanowali kultyści chaosu, którzy zamierzają wykorzystać ją do wyeliminowania niezliczonych przeciwników ich religii. Gracze wcielą się w uzbrojonego po zęby komandosa, który zostaje wysłany na statek z misją wymordowania wszystkiego, co się rusza.

Tworząc mechanizmy rozgrywki autorzy wzorowali się na serii Contra oraz grach Abuse, Doom Troopers i Shadow Complex. Gra stanowić więc będzie połączenie platformówki i strzelanki. Podczas zabawy zajmiemy się zarówno omijaniem licznych przeszkód oraz pułapek, jak i walką z hordami wrogów. Twórcy podkreślają, że ich celem jest zaprojektowanie produkcji o wysokim poziomie trudności, która stanowić będzie spore wyzwanie nawet dla weteranów.

Kampania rozegra się na przestrzeni trzydziestu poziomów. Podczas ich przechodzenia wykorzystamy szeroki arsenał różnego rodzaju uzbrojenia. Jednocześnie wszystkie bronie będzie można ulepszać i tym samym zwiększać ich siłę rażenia. W przeżyciu pomoże nam również zestaw umiejętności specjalnych, w jakie wyposażony zostanie bohater. Rozgrywkę zaczniemy ze skromnym wyborem takich mocy, ale wraz z postępami w zabawie nasz komandos nauczy się nowych zdolności.

Chaos Domain powstaje w oparciu o technologię Unreal Engine 3. Gra zadebiutuje na pecetach i urządzeniach mobilnych z systemem iOS, ale twórcy mają w planach również wyprodukowanie konwersji na Xboksa 360. Rozważana jest także wersja na Androida.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej