Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 4 listopada 2013, 06:13

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano Battleheart Legacy – kontynuację wyśmienitego action-RPG studia Mika Mobile

Studio Mika Mobile ujawniło projekt, nad którym w tajemnicy pracowało przez ostatnie dwa lata. Okazała się nim gra Battleheart Legacy, czyli kontynuacja wyśmienitego zręcznościowego RPG, które zdobyło uznanie m.in. dzięki innowacyjnemu systemowi sterowania.

Na początku 2011 roku studio Mika Mobile wypuściło grę RPG Battleheart. Produkcja okazała się sporym sukcesem, głównie dzięki wyśmienitemu systemowi sterowania idealnie dopasowanemu do właściwości ekranów dotykowych. Teraz twórcy zapowiedzieli, że pracują nad kontynuacją, która otrzymała tytuł Battleheart Legacy.

Na razie informacje na temat projekty są dosyć skromne. Wiadomo, że porzuci on prostą dwuwymiarową grafikę pierwowzoru i zamiast tego postawi na pełne detali 3D. Utrzymany natomiast zostanie lekko kreskówkowy klimat oprawy wizualnej, więc wszystko będzie lekko przerysowane i humorystyczne. Powróci również świetny interfejs, oparty na przeciąganiu postaci po ekranie.

Pierwsze Battleheart było grą prostą. Zabawa sprowadzała się do dowodzenia drużyną w trakcie serii bitew, polaczących bardzo wątłym wątkiem fabularnym. Kontynuacja ma być już pełnoprawnym RPG-iem. Otrzymamy więc duży świat oraz pełną swobodę jego eksplorowania. Wypełniony on zostanie nie tylko misjami kluczowymi dla głównej opowieści, ale również dziesiątkami zadań pobocznych. Podczas przygód spotkamy wiele postaci, z którymi przeprowadzimy długie rozmowy.

Rozbudowana zostanie również mechanika rządząca rozgrywką. Pojawi się więcej klas, umiejętności, mocy i uzbrojenia. Gracze będą mogli również modyfikować ubranie bohaterów, co wpłynie nie tylko na ich wygląd, ale również potencjał bojowy.

Battleheart Legacy zadebiutuje na urządzeniach mobilnych z iOS. Premiera zapowiadana jest na początek przyszłego roku. Dopiero po ukończeniu tej edycji autorzy zajmą się konwertowaniem gry na inne platformy i systemy.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej