autor: Janusz Burda
Zapowiedź Runaway: A Road Adventure
Zapraszam do zapoznania się z nowym, zamieszczonym dziś na naszych łamach materiałem, którego autor postara się przybliżyć Wam bardzo ciekawie zapowiadającą się grę przygodową „Runaway: A Road Adventure”, mającą tuż po wakacjach za sprawą TopWare Poland, trafić na półki sklepowe.
Zapraszam do zapoznania się z nowym, zamieszczonym dziś na naszych łamach materiałem, którego autor postara się przybliżyć Wam bardzo ciekawie zapowiadającą się grę przygodową „Runaway: A Road Adventure”, mającą tuż po wakacjach za sprawą TopWare Poland, trafić na półki sklepowe.
Runaway: A Road Adventure to klasyczna gra przygodowa, której autorzy postanowili odejść od popularnego i wszechobecnego ostatnimi czasy trybu 3D i powrócili do korzeni, starej, dobrej i sprawdzonej grafiki dwuwymiarowej i systemu sterowania point & click.
Jak przedstawia się fabuła gry? Jakie inne smaczki w niej znajdziemy? Po odpowiedzi na te pytania zapraszam standardowo już do treści zapowiedzi.
„... Każdy, kto miał okazję spędzić długie dni w świecie gier „Broken Sword”, „Simon the Sorcerer” czy też naszego rodzimego „Księcia i Tchórza” zapewne nieraz zachwycał się ich piękną, pełną barw, komiksową grafiką, prostym i wygodnym interfejsem, a przede wszystkim cudownie logiczną fabułą. Przede wszystkim mógł wówczas spokojnie zająć się rozwiązywaniem zagadek, zamiast walczyć z bohaterem, który łaził wszędzie, a nie tam, gdzie my chcieliśmy, jak to miało miejsce na przykład w ostatniej części przygód Guybrusha Treepwooda na Małpiej Wyspie. Zapewne system 3D w grach przygodowych ma swoich oddanych zwolenników, ale ja na pewno do nich nie należę...” – Void
Zapowiedzi: Runaway: A Road Adventure