Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 12 marca 2012, 16:31

autor: Adrian Werner

Zapis demonstracji Warface - darmowego FPS-a studia Crytek

W sieci pojawiła się demonstracja gry Warface z GDC 2012.

Warface to tworzona przez studio Crytek sieciowa strzelanka, która skorzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami. Projekt zapowiada się doskonale i bije na głowę większość darmowych FPS-ów. Gry nie mogło zabraknąć na tegorocznej edycji Game Developers Conference. Dzięki temu możemy teraz obejrzeć trwający ponad trzynaście minut zapis prezentacji z tej imprezy.

Materiał video pokazuje misję z trybu kooperacyjnego, gdzie garstka graczy musi zmierzyć się z hordami żołnierzy sterowanymi przez komputer. Warface zaoferuje oczywiście również spory wybór trybów rywalizacji z ludźmi.

Obecnie gra jest w fazie zamkniętej bety w Chinach i Rosji. Testy mają jednak już wkrótce zostać rozszerzone również na inne kraje. Jeśli jesteście zainteresowani wzięciem w nich udziału to powinniście udać się na oficjalną stronę projektu i dokonać tam rejestracji:

       - Warface - strona oficjalna

Warface powstaje w oparciu o silnik CryENGINE 3, co powinno zapewnić nową jakość wizualną wśród darmowych strzelane. Autorzy chcą swoim dziełem trafić do wszystkich. Umożliwić to ma szeroki wybór trybów gry. Miłośnicy bezwzględnej rywalizacji zmierzą się z innymi graczami na szeregu rozległych aren. Natomiast osoby preferujące mniej wymagającą rozgrywkę oddadzą się zabawom kooperacyjnym przeciwko wrogom sterowanym przez sztuczną inteligencję.

Co ciekawe, każdego dnia dodawane będą do gry nowe elementy, więc całość raczej nieprędko nam się znudzi. Zwłaszcza, że akcja osadzona ma być w niedalekiej przyszłości, co umożliwi wprowadzenie elementów science-fiction, takich jak mini-mechy.  Niestety, na chwilę obecną twórcy nie są jeszcze gotowi podać oficjalnej daty premiery.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej