Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Materiały promocyjne 31 grudnia 2024, 16:30

Zakończ 2024 rok z Larą Croft. Książka „Jak powstał Tomb Raider” czeka

Co będę robić w sylwestra? Czytać książkę. Jaką? Tomb Raider.

Źródło fot. Open Beta
i

W dobiegającym końca 2024 rok byliśmy świadkami wielu ekscytujących premier – nie tylko growych. Na początku marca zadebiutowała książka „Jak powstał Tomb Raider” wydawnictwa Open Beta, którą nasza redakcja objęła patronatem.

„Jak powstał Tomb Raider” to lektura, która jak wskazuje sam tytuł zdradza zawiłą historię powstania jednej z najsłynniejszych marek w świecie gier. Jest obecnie możliwa do kupienia w promocyjnej cenie 35,99 zł na oficjalnej stronie wydawnictwa Open Beta.

Tu kupisz książkę „Jak powstał Tomb Raider

Jeśli chcielibyście jednak, na wzór bohatera jednego z najbardziej kultowych filmików polskiego internetu, spędzić jeszcze tego Sylwestra w towarzystwie Lary Croft, to na stronie Open Beta znajdziecie także możliwość zakupu książki w formie e-booka.

Źródło: Wydawnictwo Open Beta
Źródło: Wydawnictwo Open Beta

Niezależnie czy macie sentyment do przygód Pani archeolog (chociaż o tym, jak na wyrost jest to określenie pisaliśmy już w dedykowanym tekście) czy interesują Was niuanse produkcji gier, to „Jak powstał Tomb Raider” jest świetnym spóźnionym prezentem świątecznym dla Waszych bliskich lub Was samych.

Rozbudowana lektura opiera się przede wszystkim na wypowiedziach osób uczestniczących w poszczególnych etapach powstawania serii. Przed jej zakupem możecie zapoznać się z jej darmowym fragmentem, który znajdziecie tutaj.

Mamy nadzieję, że wraz z nami i wydawnictwem Open Beta wejdziecie w nowy rok szczęśliwie i z odpowiednym nastawieniem - wspominając z uśmiechem najlepsze minione momenty, wyciągając z ich porcje wiedzy i refleksji na przyszłość.

Materiał powstał we współpracy z Wydawnictwem Open Beta.

Sonia Selerska

Sonia Selerska

Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.

więcej