autor: Marek Grochowski
Zagubiony UbiSoft
Sława telewizyjnego serialu Lost (Zagubieni) dotarła także do naszego kraju. Od wielu miesięcy dzieło koncernu Touchstone Television przyciąga przed szklane ekrany rzesze fanów. Grzechem byłoby tego nie wykorzystać, toteż francuski UbiSoft postanowił dyskretnie nabyć licencję dotyczącą popularnego tasiemca.
Sława telewizyjnego serialu Lost (Zagubieni) dotarła także do naszego kraju. Od wielu miesięcy dzieło koncernu Touchstone Television przyciąga przed szklany ekran rzesze fanów. Grzechem byłoby tego nie wykorzystać, toteż francuski UbiSoft postanowił dyskretnie nabyć licencję, dotyczącą popularnego tasiemca.
Umowa podpisana z telewizją pozwala mu na tworzenie gier, opatrzonych logiem Lost. By były one jak najwierniejsze serialowi, szefowie UbiSoftu zamierzają zaprosić do współpracy scenarzystów, zajmujących się na co dzień tworzeniem fabuły do poszczególnych odcinków filmu. Równolegle trwają rozmowy z aktorami, wcielającymi się w głównych bohaterów Zagubionych. Jeśli przystaną oni na warunku UbiSoftu, to w grze ujrzymy ich twarze i usłyszymy oryginalne głosy.
Według wstępnych planów, wirtualny Lost ukaże się pod koniec przyszłego roku, w samym środku sezonu świątecznego. Potem dane nam będzie przetestować kolejne części serii. Na razie nie podano jednak żadnych szczegółów na temat zaanonsowanych tytułów, poza informacją, że docelowymi platformami będą w tym wypadku konsole.