Murder Mystery najlepszym filmowym debiutem w historii serwisu Netflix
Film Zabójczy rejs z Adamem Sandlerem i Jennifer Aniston zaliczył najlepszy debiut w historii filmów dostępnych w serwisie Netflix. W ciągu trzech pierwszych dni produkcję obejrzano na prawie 31 mln kont.
W zeszłym tygodniu w serwisie Netflix zadebiutował film Murder Mystery, u nas dostępny pod tytułem Zabójczy rejs. O produkcji niewiele mówiło się przed premierą, ale okazała się ona wielkim przebojem.
Netflix pochwalił się, że Zabójczy rejs zaliczył najlepszy premierowy weekend w historii serwisu w kategorii filmów. W ciągu trzech pierwszych dni produkcja została obejrzana na 30,87 mln kont użytkowników. Z tej liczy 13,4 mln przypadło na Stany Zjednoczone, a 17,5 mln na resztę świata.
Serwis podkreślił, że film liczy się jako „obejrzany”, jeśli na danym koncie wyświetlono przynajmniej 70% całej produkcji.
Murder Mystery to komedia, w której główne role zagrali Jennifer Aniston oraz Adam Sandler. W 2014 roku Netflix podpisał z drugim z tych aktorów umowę, na mocy której wyprodukowano cztery filmy - The Ridiculous 6 (2015 r.), The Do-Over (2016 r.), Sandy Wexler (2017 r.) oraz The Meyerowitz Stories (2017 r.).
Filmy Adama Sandlera dla Netfliksa poradziły sobie tak dobrze, że w 2017 roku podpisano nową umowę, obejmującą kolejne cztery produkcje. Owocami tego kontraktu są The Week Of (2018 r.) oraz właśnie Murder Mystery. W kolejce czeka Uncut Gems, które ma zadebiutować w czerwcu.
Ciekawi nas, czy Netflix wypuści dane o oglądalności Zabójczego rejsu po pierwszym tygodniu od premiery. Na początku roku serwis chwalił się bowiem rekordowym wynikiem horroru Bird Box, który w ciągu siedmiu dni od debiutu wyświetlono na 45 mln kont.